IE 5,5 og pdf. Mousewheel virker ikke
Fra : Rune Maagensen

Dato : 18-03-01 16:03

Når jeg åbner pdf filer på nettet virker mit mouse wheel ikke. På andre
sider er der ingen problemer, og åbner filerne i Acrobat reader er der
heller ingen problemer, kun når IE åbner dem.

Skal jeg åbne dem i AR normalt eller er der en naturlig forklaring

Rune

Fra : Jens Petersen

Dato : 18-03-01 18:23

On Sun, 18 Mar 2001 16:02:50 +0100, "Rune Maagensen"
<rune@newmail.net.spammers.are.ugly> wrote:

> [...]
>heller ingen problemer, kun når IE åbner dem.
>
>Skal jeg åbne dem i AR normalt eller er der en naturlig forklaring

Det samme sker i Netscape, det er vel en fejl i AR plug-in'et.

--
Jens

Organ donor? No WAY I'm giving up my Wurlitzer.