Aner og efterkommere søges
Fra : Anker Eriksen

Dato : 22-01-03 17:53

Christen Christensen fra Studsgaard i Kettrup sogn. Christen er født
Kettrup, Thisted Amt og døbt den 2 Dec 1753 i Kettrup, Thisted. Han blev
begravet den 10 Maj 1811. Christen blev gift med Kirsten Nielsen den 6 Okt
1786 i Beistrup, Hjorring Amt. Kirsten blev født den 13 Mar 1755 i
Manstrup, Beistrup og døbt den 16 Mar 1755 i Manstrup, Beistrup. Hun døde
den 8. Apr 1843 i Kettrup, Thisted og blev begravet den 13 Apr 1843 i
Kettrup, Thisted.

mvh

Anker

Fra : PC Jensen

Dato : 22-01-03 18:24

Anker Eriksen wrote:

> [...]
> Manstrup, Beistrup og døbt den 16 Mar 1755 i Manstrup, Beistrup. Hun døde
> den 8. Apr 1843 i Kettrup, Thisted og blev begravet den 13 Apr 1843 i

Jeg går ud fra at du ikke kender FT-data på dem, følger her:

Thisted, Vester Han, Kettrup, Trustrup Bye, , , 5, FT-1787

Christen Christensen, 34, Gift, hosbonde, bonde og gaardmand,
Kisten Nielsdatter, 28, Gift, madmoder, ,
Jens Christensen, 5, Ugift, barn af 1ste ægteskab, ,
Helle Christensdatter, 1, Ugift, barn af 1ste ægteskab, ,
Laurs Jensen, 9, Ugift, tienestedreng, ,

Thisted, Vester Han, Kettrup, Trustrup Bye, , , 57, FT-1801

Christen Christensen, 49, Gift, hosbond, bonde og gaardbeboer,
Kirsten Nilsdatter, 42, Gift, hans kone, ,
Helle Christensen (se kommentar), 10, Ugift, deres børn, ,
Anders Christensdatter (se kommentar), 12, Ugift, deres børn, ,
Anne Christensdatter, 6, Ugift, deres barn af sidste ægteskab, ,

Kommentaren lyder:
"ombytning af efternavn på Helle og Anders (indtaster)"

PC

Fra : PC Jensen

Dato : 22-01-03 18:35

Det kan tilføjes, at FT Kettrup 1834 ikke er til rådighed, det kunne med
lidt held ellers have givet nogle børnebørn.

PC

Fra : Anker Eriksen

Dato : 22-01-03 20:20

Hej
Det der gør det svært er alderen på forældrene, og så "min ane "Anne
Christensdatter, 6, Ugift, deres barn af sidste ægteskab" , hvorfor er hun
det eneste barn af sidste ægteskab???
Jeg sender PC et udskrift på efterkommere til Anne Christensdatter.
mvh
Anker