Frimandt Kvarter
Fra : Flemming Holm

Dato : 22-01-03 15:33

Hej Gruppe.
I FT 1801 har jeg en Ane, der bor Sokkelund Herred, Frimandt Kvarter,
Matrikkel no. 80.
Hvilket sogn er det?
Hilsen Flemming Holm

Fra : Bent Mortensen

Dato : 22-01-03 16:03

"Flemming Holm" <foerby@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
> I FT 1801 har jeg en Ane, der bor Sokkelund Herred, Frimandt Kvarter,
> Matrikkel no. 80.
> Hvilket sogn er det?
> Hilsen Flemming Holm

Hej Flemming der er 11 Sogne under det Herred som er København Amt

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 22-01-03 16:36

fra

http://sql.krabsen.dk/stednavne/spg2.phtml

Stednavn: Frimands Kvarter
Sogn: Frimands Kvarter
Gammelt amt: København (Staden) , København
Bemærkning: FT 1801

området omkring
Gråbrødretorv, Gråbrødrestræde, Klosterstræde, Valkendorfsgade mv.

se

http://www.mtcs.dk/mapcph.htm

Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
http://www.stryhn.go.to/
last update 23. Jan. 2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Brian Jensen

Dato : 22-01-03 18:47

In article <snat2v8vd9l0d5nqhfmvf02obtfmrhblmb@4ax.com>,
foerby@stofanet.dk says...
> Hej Gruppe.
> I FT 1801 har jeg en Ane, der bor Sokkelund Herred, Frimandt Kvarter,
> Matrikkel no. 80.
> Hvilket sogn er det?
> Hilsen Flemming Holm

Hej Flemming

Følgende er hvad Krabsen har at sige om det:

Stednavn: Frimand Kvarter
Sogn: Frimand Kvarter
Herred: Sokkelund
Gammelt Amt: København

Mvh
Brian Jensen

--
Brian Jensen
Forsker i slægterne Obbekjær, Egdal, Grundsted, Lavlund,

Fra : Jesper R. Nielsen

Dato : 22-01-03 19:40

"Flemming Holm" wrote:
> I FT 1801 har jeg en Ane, der bor Sokkelund Herred, Frimandt Kvarter,
> Matrikkel no. 80.
> Hvilket sogn er det?
> Hilsen Flemming Holm

Helligaands sogn.