Erfort/Erforth
Fra : Tina Skytt

Dato : 21-01-03 22:56

Kære NG

Jeg er gået i stå med: Anne Cartrine Erfort
Født og Døbt i 1828 i Esbønderup
Hendes forældre er: Frederik Golib Erforth og Margrethe Pedersdatter.

Er der nogen her der kan hjælpe mig videre

Jeg er nybegynder så det vil glæde mig at få lidt hjælp

På forhånd tak
hilsen Tina

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 21-01-03 23:06

FRA FT 1845

Frederiksborg, Holbo, Esbønderup, Esbønderup, , et Huus, 14, FT-1845
Frederik Erforth, 44, Gift, , Smed, Holbek [Holbæk]
Margrethe Pedersdatter, 43, Gift, , hans Kone, her i Sognet [Esbønderup
sogn, Fborg amt]
Caroline Erforth, 19, Ugift, , Deres Børn, her i Sognet [Esbønderup sogn,
Fborg amt]
Christian Erforth, 14, -, , Deres Børn, her i Sognet [Esbønderup sogn, Fborg
amt]
Carl Erforth, 10, -, , Deres Børn, her i Sognet [Esbønderup sogn, Fborg amt]
Hans Andreas Erforth, 6, -, , Deres Børn, her i Sognet [Esbønderup sogn,
Fborg amt]
Hans Jacob Jensen, 84, Enke(mand), , Aftægtsmand og Kleinsmed, underholdes
af Huusfader, Kallundborg [Kalundborg]

--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
http://www.stryhn.go.to/
last update 23. Jan. 2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : DyrlundBøg

Dato : 22-01-03 13:09

familysearch.org:

JOHAN FRIDERICH GOTLIEB ERFORT
Male Family

----
Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:

----
Marriages:
Spouse: MARGRETHE PEDERSDR Family
Marriage: 16 DEC 1825 Esbonderup, Frederiksborg, Denmark

----

JOHAN FRIDRICH ERFORT
Male Family

----
Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:

----
Marriages:
Spouse: KAREN JENSDR Family
Marriage: 08 OCT 1791 Sankt Nikolaj, Holbaek, Holbaek, Denmark

og DDA:

Holbæk, Merløse, Holbæk Købstad, Holbech Kiøbstad, , Bleeg Strædet No. 134,
175 familie, FT-1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Hans Jensen, 80, Gift, Hosbonde, Dagleier,
Maren Pouelsdatter, 50, Gift, Hans Kone, ,
Christian Hansen, 12, Ugift, Deres Børn, ,
Sidse Hansdatter, 14, Ugift, Deres Børn, ,
Johan Erfurdt, 42, Gift, Hosbonde, Slagter,
Karen Jensdatter, 43, Gift, Hans Kone, ,
Pouel Erfurdt, 7, Ugift, Deres Børn, ,
Johan Erfurdt, 5, Ugift, Deres Børn, ,
Anne Erfurdt, 3, Ugift, Deres Børn, ,

vh