e-learning til kortuddannede
Fra : Ulla Fenn

Dato : 08-03-03 13:40

Jeg vil høre, hvor jeg finder en empirisk undersøgelser på
"E-learning og kompetenceudvikling i arbejdslivet i til kortuddannede".
Eller måske har du henvisning til litteratur eller links.
På forhånd tak for hjælpen.
Vh.
Ulla

Fra : David T. Metz

Dato : 12-03-03 11:57

Ulla Fenn skriblede:
> Jeg vil høre, hvor jeg finder en empirisk undersøgelser på
> "E-learning og kompetenceudvikling i arbejdslivet i til
> kortuddannede". Eller måske har du henvisning til litteratur eller
> links. På forhånd tak for hjælpen.

Spørg i "FLUID": www.fluid.dk Jeg ved der er lavet nogle eksperimenter og
evalueringer for nogle år siden, men jeg ved ikke hvad der er sket i de
sidste år.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: