et simpelt pc-oscilloskop
Fra : bamsefar

Dato : 20-02-03 19:44

Jeg står og skal bygge et PC-oscilloskop som skal kunne måle på et
vilkårligt signal
i frekvensområdet 0-20 Mhz og spændingsområdet 0-200 volt.

Er der nogen derude der har nogen gode råd/ideer til hvordan jeg skal
udarbejde min kravspecifikation? Dvs. hvilke parametre skal den indeholde,
hvorfor, og hvad er teorien bag disse parametre?

vh jakob
ashtar ICQ#: 124962847 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-03 16:50

In dk.videnskab, bamsefar <bamsefarogkyllingen@mailer.dk> says...
> Jeg står og skal bygge et PC-oscilloskop som skal kunne måle på et

dk.teknik.elektronik er nok et bedre sted at spørge.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen