http://www.whatreallyhappened.com/NEWSTF/S~
Fra : Nade

Dato : 26-01-03 11:43

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-03 12:31

Nade skrev:

>http:// what really happened

Det er en konspirationsteori om at vi ikke har fået *SANDHEDEN*
om Twin Towers.

--
Bertel

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-01-03 13:19

Bertel Lund Hansen 's insignificant opinion was stated in:

> Det er en konspirationsteori om at vi ikke har fået *SANDHEDEN*
> om Twin Towers.

Jeg ved ikke hvorfor, men indledningen får mig til at tænke på B0 Warming ?
Af samme årsag gad jeg ikke bruge mere tid på den, det virker ikke just
sagligt/videnskabeligt.

/Sune

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 26-01-03 14:11

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er en konspirationsteori om at vi ikke har fået *SANDHEDEN*
> om Twin Towers.

Så vidt jeg kan se, går det ud på at det var zionisterne (jøderne) der
arrangerede hele 11. september-halløjet for at få amerikanerne til at
slagte løs på arabere.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 30-01-03 15:44

Jeppe Stig Nielsen <mail@jeppesn.dk> writes:

> Så vidt jeg kan se, går det ud på at det var zionisterne (jøderne) der
> arrangerede hele 11. september-halløjet for at få amerikanerne til at
> slagte løs på arabere.

Faktisk var det den amerikanske regering der arangerede det for at få
en undskyldning for at starte en krig, og derved få gang i
våbenmarkedet.

Jeg har selv set det i pilotepisoden til _Lone Gunmen_.

Fra : Peter Weis

Dato : 30-01-03 18:25

"Per Abrahamsen" <abraham@dina.kvl.dk> wrote in message

> Jeg har selv set det i pilotepisoden til _Lone Gunmen_.

Sært efternavn hende Lone holder sig.

mvh
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-03 18:59

Peter Weis skrev:

>Sært efternavn hende Lone holder sig.

Det er da ikke så sært. Det er vel dannet ud fra "Gunnar" eller
en variant deraf, jf. fornavnet "Gunvor".

--
Bertel

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 31-01-03 06:18

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message

> Det er da ikke så sært. Det er vel dannet ud fra "Gunnar" eller
> en variant deraf, jf. fornavnet "Gunvor".

Hmmm... du har ganske givet ret... men "Lone Gunmen" (læs det på engelsk) er
sgoda - om ikke andet - et skægt navn...

Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-03 10:14

Søren "Pengman" Pedersen skrev:

>Hmmm... du har ganske givet ret... men "Lone Gunmen" (læs det på engelsk) er
>sgoda - om ikke andet - et skægt navn...

Ja, men det er af samme type som "Lone ranger" og "Lone wolf"
(Bob Hope: "Lone wolf ... that's what I am!").

--
Bertel

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 27-01-03 09:16