Latex - Kan man selv støbe??
Fra : WR

Dato : 23-01-03 13:38

Hej, jeg har brug for at overtrække nogle stænger og kæder med latex til en
udstilling.

Kan man købe noget flydende latex, som man kan dybbe emnerne i hvorefter det
kan holde ??

--Rex

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-01-03 17:35

In an article of 23 Jan 2003 WR wrote:

> [...]
> udstilling.
>
> Kan man købe noget flydende latex, som man kan dybbe emnerne i hvorefter det

Da jeg for et par måneder siden søgte efter noget om LaTeX på Google fik
jeg et link til et kinky sted, hvor man kunne købe flydende latex, som man
så kunne male på kroppen (husk at fjerne hårene), så man derved fik rigtigt
tilpasset, kropsnært latextøj.

Jeg kan ikke erindre om linket var dansk eller engelsk, men butikker, der
gør sig i sort latextøj, var måske en mulighed.

Ellers kan din lokale farvehandler måske hjælpe dig.

Og endelig hører dit spørgsmål da vist mere hjemme i dk.forbruger end
dk.videnskab.

--
Uffe Holst

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-01-03 17:41

In an article of 23 Jan 2003 Uffe Holst wrote:

> Jeg kan ikke erindre om linket var dansk eller engelsk, men butikker, der
> gør sig i sort latextøj, var måske en mulighed.

En hurtig søgning på Google på 'liquid latex' giver f.eks. følgende site
som vist er lidt XXX-rated: http://www.liquidlatex.net/

Og med 'flydende latex site:dk' får man http://www.rimba-lingeri.dk/latex.htm
og mange andre, f.eks. følgende lidt mere sobre link:
<http://www.grimas.dk/group.php?id=175&EasyShopSessionID=65df8efb2a30ff9902555617e5484c6e>

Søg selv løs.

--
Uffe Holst

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 23-01-03 18:44

On Thu, 23 Jan 2003 13:38:11 +0100, "WR" <wrSLET@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hej, jeg har brug for at overtrække nogle stænger og kæder med latex til en
>udstilling.

Hmm, der er en artikkel i Nordjyske Stiftstidende om Saxenfelt, der
laver bl.a. dildoer, latexhandsker mv. Mon ikke du kan købe noget af
dem?

--

/Dan MOrtensen

Fra : Allan Olesen

Dato : 23-01-03 20:41

Dan MOrtensen <dd@bagggesen.tld> wrote:

>Hmm, der er en artikkel i Nordjyske Stiftstidende om Saxenfelt, der
>laver bl.a. dildoer, latexhandsker mv. Mon ikke du kan købe noget af
>dem?

Jeg er ked af at vaere saa kedelig, men i DrLeth for et par uger
siden brugte han flydende latex fra materialisten til at goere
stroemper skridsikre.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : sune vuorela

Dato : 23-01-03 19:13

wrote:

>Kan man købe noget flydende latex, som man kan dybbe emnerne i hvorefter det
>kan holde ??

FOlk der spiller live-rollespil bruger flydende latex når de skal
betrække våben...

Så find et sted hvor man kan købe ringbrynjer og andet i den stil -
der kan man også få flydebnde latex!

--
Sune

Fra : Tina

Dato : 24-01-03 00:29

"WR" <wrSLET@vip.cybercity.dk> skrev i
> [...]
en
> udstilling.
>
> Kan man købe noget flydende latex, som man kan dybbe emnerne i hvorefter

Flydende latex:

http://www.blikfang.com/kostumer%20latexdele.htm (Dansk, kun on-line
bestilling & salg, tingene kommer kun få dage efter, de er bestilt. Aldrig
hørt dårligt om dem. 1/1 liter: 100 kr, incl. momc, men uden forsendelse. )

www.laederiet.dk (Dansk, har til huse i Risskov. Lad være med at bestille
via hjemmesiden. Ring til dem, eller skriv efter et katalog. 1/1 liter: 66
kr. excl. moms og forsendelse.)

Kontakt evt. de steder, hvor de laver latexvåben til liverollespil - ofte
kan man købe latex gennem dem.

Flydende latex kaldes også for gummimælk.

Mvh

Tina

Fra : zigge

Dato : 24-01-03 15:45

Hej

Er der nogen der har erfaringer med at støbe i latex? Hvis jeg nu f.eks. vil
støbe lidt mere massive emner i en form - så dur det vel ikke med en
enkomponent type?

//zigge

Fra : Sven

Dato : 26-01-03 20:50

> [...]
en
> udstilling.
>
> Kan man købe noget flydende latex, som man kan dybbe emnerne i hvorefter

www.cheanne.dk har flydende latex i 4 forskellige farver. På hovedsiden,
klik på Latex-knappen i menu'en til venstre, og så er det nederst til
venstre i de små billeder.

Sven