Nokia 6150 Modem Hjælp
Fra : Per Pedersen

Dato : 11-03-03 23:20

Hej !

Kan ikke koble op til Internet med 6150-datasuite 3 -win 2000 får fejl 678
den ringer kun op en gang så bliver den koblet af !

Jeg skal have 0 foran nummeret til Internet udbyder da jeg skal ringe ud af
et lukket system !
Er der noget hjælp at hente her ?

Virker fint på win 98 og datasuite 2

Kan ikke køre datasuite 2 på win 2000 er der en anden udgave datasuite jeg
kan bruge på win 2000 ?

Mvh. Per

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-03-03 23:33

Per Pedersen <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> skrev:
>Hej !
>Jeg skal have 0 foran nummeret til
>Internet udbyder da jeg skal ringe ud af
>et lukket system !
>Er der noget hjælp at hente her ?

Øhhh - hvornår er GSM blevet en del af et lukket system så du skal
dreje 0 først ?
Det plejer da kun at vær når du skal ringe ud gennem en lokal
omstillin o.l.

Måske det hjælper at udelade det 0 - den fejlkode du får betyder
måske netop at nummeret ikke eksisterer...

Mvh

Jesper

Fra : Per Pedersen

Dato : 12-03-03 06:19

"Jesper Hedegaard" <jesper@hedegaard.mail.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> omstillin o.l.
>
> Måske det hjælper at udelade det 0 - den fejlkode du får betyder
> måske netop at nummeret ikke eksisterer...

Det er en firma tlf. hvor medarbejderen ringer billigt sammen (har et tre
cifferet tlf. nr. som bruges internt)
Når jeg ringer om er det lige som om at porten ikke er åben lang tid nok. så
tlf. bliver smidt af inden den får forbindelse med udbyderen.

Det virker fint med 0 foran når jeg bruger win 98 og datasuite 2,0.

Per