SMS til udlandet til 2,70 kr hos Telmore?
Fra : DJ

Dato : 11-03-03 22:14

Er de også prisstigninger hos andre operatør?
Hvem er biligst nu?

Fra : kristian

Dato : 11-03-03 22:35

Jeg sender mange smser til england...
koster kun 0.25 øre hos debital (-:

Fra : Erling Simonsen

Dato : 11-03-03 23:03

"kristian" <kristian@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sender mange smser til england...
> koster kun 0.25 øre hos debital (-:
>

> "DJ" <dj5@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Ja, det er desværre rigtigt hos Telmore (og TDC). Det opdagede jeg i
søndags.
Så jeg købte et nyt sim-kort hos CBB. Der følger 300 gratis sms'er med, hvis
man køber inden den 31. marts.
Nu sender jeg stadig sms'er til Philippinerne (gratis) hver dag (så længe
det varer).
Gratis er det dog ikke, for kortet koster 99 kr. - 25 kr. i taletid på
kortet.
Lidt er der dog sparet - 300 x 0,24 = 72 kroner - samt det, at man ikke skal
betale mere for sms'er til udlandet hos dem - endnu.
De gratis sms'er kan du ikke følge på kontoen, men du kan få at vide hvor
mange du har tilbage ved at skrive til kundeservice engang imellem.
med venlig hilsen
Erling Simonsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-03-03 23:02

"DJ" <dj5@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er de også prisstigninger hos andre operatør?
> Hvem er biligst nu?

Der er også sket prisstigninger hos andre operatører. Det er sket efter at
man på internationalt plan har valgt at opkræve penge hos hinanden, når et
selskab sender en sms til et i et andet land.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 12-03-03 11:04

"Michael Jensen" <michael84@REMOVETHISjensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Der er også sket prisstigninger hos andre operatører. Det er sket efter at
> man på internationalt plan har valgt at opkræve penge hos hinanden, når et
> selskab sender en sms til et i et andet land.

Nemmerlig, så mon ikke vi kan se det hos de andre snart?

Dennis

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 17-03-03 10:06

Mange kunder er glade for at Telmore reagere hurtigt i markedet, men
åbenbart ikke altid Der er tale om en generel prisstigning blandt
operatører,
priser der formodentlig også kommer til at slå igennem hos andre selskaber.

/Frank Rasmussen
telmore A/S