sms på t68i
Fra : TLA

Dato : 11-03-03 18:28

Jeg har netop set t68i til kr. 1.299,- hos expert. Så nu synes jeg prisen
passer til min pung.

Men, hvordan er opbygning på telefonen når man skal skrive beskeder?

Jeg er vant til nokia (3330). Er der en lige så smart intelligent ordbog?

Fra : Jørgen Lassen

Dato : 11-03-03 18:58

Hej !

Hvor i alverden har du set det tilbud - og er du sikker på det er en T68i ??

MVH

Jørgen Lassen

Fjern 'snabela' i mail for at skrive til mig direkte

Fra : TLA

Dato : 11-03-03 19:55

Jeg så tilbudet i bt eller ekstra bladet i mandags. Det er med sonofon
variant. Da jeg ringede til den lokale expert, havde de heller ikke hørt om
tilbuddet, men det lykkedes ham at skaffe en kopi af annoncen senere. Så
prisen er rigtig. Ja, det er for en t68i

Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-03 22:17

"TLA" <none@none.com> skrev
> Jeg så tilbudet i bt eller ekstra bladet i mandags. Det er med sonofon
variant.

Har du læst det med småt i annoncen, det er ved tegning af et erhvervs
abonnent. Hvad det så lige koster i forhold til et privatabonnent ved jeg
ikke. Har set annoncen i dagens "Børsen" side 7.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-03-03 22:28

Har set at TeleRingen sælger den til kr. 1499,- med SONOFON Variant.

Fra : Jørgen Lassen

Dato : 11-03-03 22:30

Har lige kigget på mobilpriser.dk Mange har faktisk T68i til omkring
1300-1500 kr. Sonofon selv har den til 1499 med Variant og 1749 uden Abb.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-03-03 19:02

TLA wrote:

> Men, hvordan er opbygning på telefonen når man skal skrive beskeder?

Dejlig nem.

> Jeg er vant til nokia (3330). Er der en lige så smart intelligent ordbog?

Jep, men mellemrum, punktum og lign. ligger på andre taster, men ellers
fungerer det på samme måde.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Christian

Dato : 12-03-03 14:23

On Tue, 11 Mar 2003 18:28:23 +0100, "TLA" <none@none.com> wrote:

>Men, hvordan er opbygning på telefonen når man skal skrive beskeder?
>
>Jeg er vant til nokia (3330). Er der en lige så smart intelligent ordbog?

Ordbogen er den samme, men hastigheden på T9 ordbogen er ulidelig
langsom sammenligned med Nokia. Man kan hurtigt komme 4-5 ord foran,
og det er vanvittig irriterende når den så gætter forkert og man skal
tilbage og rette.

Jeg har selv en T68, men min næste telefon bliver uden tvivl en
Nokia, da T68'eren generel er for træg.

/Christian