Sammenhæng mellem .jad og manifest.mf
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 11-03-03 17:46

Hej.

Hvor stor en overenstemmelse skal der være mellem jad-filen og manifest.mf?

Jeg har en uploader, hvorfra jeg uploader .jar-filer. Scriptet på siden
danner selv en .jad-fil, men dette virker ikke helt godt. Jeg kan nu hente
jad-filen, og få denne vist korrekt. Men når jeg henter programmet siger den
ugyldig fil. Jeg har prøvet mig lidt frem, og har fundet ud af, at når der
er en uoverenstemmelse mellem MIDlet-name og MIDLet-vendor i de to filer, så
sker fejlen... Dog er der en del ander uoverenstemmelser, der ikke gør det
store - så hvorfor netop disse to? Og er der en måde at omgå det på, og
(vigtigst) er ovenstående helt misforstået?

-Peter

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 11-03-03 18:45

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor stor en overenstemmelse skal der være mellem jad-filen og
manifest.mf?
Har selv fundet ud af det:
http://www.onjava.com/pub/a/onjava/2001/04/26/midlet.html?page=3

Utroligt så besværligt det dog skal være ;)

-Peter