P800 "Ingen Route Tilgængelig IPv6"
Fra : Carsten Larsen

Dato : 11-03-03 17:32

hej alle

jeg har oprettet et cybercity internetabonnement, som jeg skal bruge til at
surfe på nettet med min P800

Men når jeg connecter via Opera Browseren, får jeg efter et stykke tid
følgende fejl "Ingen Route Tilgængelig IPv6"

er der nogen der ved hvad det betyder.

Har snakket med cybercity og min opsætning er korrekt, de mener at det er
noget med telefonopsætningen.

mvh Carsten

Fra : Anders Hansen

Dato : 11-03-03 18:33

Prøv at kigge efter i manualen om der skulle være noget der omhandler IPv4,
og se om du kan slå den over på det.

IPv4 = IP Version4 (den ip-teknologi vi bruger idag)
IPv6 = IP Version6 (den fremtidige ip-teknologi)

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Carsten Larsen

Dato : 11-03-03 18:59

hej anders

jeg kan godt slå den over i IPv4, men det kræver at jeg indtaster en
ip-adresse, som jeg ikke har

hos cybercity, siger de at man automatisk får tildelt en, og at man ikke
skal indtaste hverken dns eller ip.

mvh C

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-03 19:15

Carsten Larsen skrev:

>jeg kan godt slå den over i IPv4, men det kræver at jeg indtaster en
>ip-adresse, som jeg ikke har

Du skal i hvert fald holde dig væk fra IPv6 - som Anders siger, så er
det den fremtidige IP-teknologi, som du ikke skal bruge i dag.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Carsten Larsen

Dato : 11-03-03 19:16

hej lasse, det gør jeg også, min p800 er sat til hent ip-adresse automatisk,
og det samme med dns´en, har også prøvet at indtaste cybercitys dns. men får
samme fejl...

mvh C

Fra : paweljakubiec

Dato : 24-04-03 09:56

Hello.
It looks like It's the same problem which I have. But I got this problem
under Emulator. Connection to Internet provider was established
correctly, but when I was trying to use Web Browser i got the message
"No Route available (IPv6)".
I don't know Danish, but probably you had the same problem. I was also
trying to set DNS server manually choosing ipv4 protocol, but didn't
help.

Did you manage to solve it somehow?

If yes, please send me some suggestions how to solve it.

Thanks,

Pawel

http://www.kandu.dk/

Fra : KGB