Kabel til 3410. og logomanager
Fra : Hjalte

Dato : 11-03-03 13:15

Hejsa...
Hvor finder jeg sådan et kabel så jeg kan få forbindelse til min tlf.
via min pc?

Og lige et andet spørgsmål.
Indtil jeg får fat på sådan et kabel...findes der så ikke et program
ala. logomanager, der kan sende logoer og ringetoner til mobilen via
et modem?

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-03-03 13:40

Hjalte wrote:

> Hejsa...
> Hvor finder jeg sådan et kabel så jeg kan få forbindelse til min tlf.
> via min pc?

Samme kabel som til 3310 kan fås hos T Hansen ... www.mobilkabler.dk
ect...

> Og lige et andet spørgsmål.
> Indtil jeg får fat på sådan et kabel...findes der så ikke et program
> ala. logomanager, der kan sende logoer og ringetoner til mobilen via
> et modem?

Et program der hedder smart sms kan
mv th

Fra : Hjalte

Dato : 11-03-03 17:30

On Tue, 11 Mar 2003 13:40:28 +0100, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

>Et program der hedder smart sms kan

Takker...
Nogen der ved hvad jeg skal skrive som smsc?
Min udbyder er Orange

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Janus Olsen

Dato : 11-03-03 19:53

Hjalte wrote:

> Takker...
> Nogen der ved hvad jeg skal skrive som smsc?
> Min udbyder er Orange

Jeps det er +45 2626 5151
MVH Janus Olsen