Palm - Mobil
Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-03-03 13:07

Husker jeg forkert, eller findes der en pda som også er en mobiltelefon?

Bo

Fra : Dan Molberg

Dato : 11-03-03 14:07

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> wrote in message
> Husker jeg forkert, eller findes der en pda som også er en mobiltelefon?
Næææ, har selv en Motorola Accompli 008 liggende i min skuffe....

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-03-03 14:56

> Næææ, har selv en Motorola Accompli 008 liggende i min skuffe....

Hej Dan
Er det noget at satse på? Ved du om der findes sider med sammenligning af
disse?

Fra : Dan Molberg

Dato : 11-03-03 21:46

> Hej Dan
> Er det noget at satse på? Ved du om der findes sider med sammenligning af
> disse?
Nææ, ved ikke andet end jeg droppede den og købte en PDA til 6310i
istedet....

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-03-03 08:19

> Nææ, ved ikke andet end jeg droppede den og købte en PDA til 6310i
> istedet....

Hej Dan
Så er den måske billigt tilsalg?

Fra : Dan Molberg

Dato : 12-03-03 08:33

> Hej Dan
> Så er den måske billigt tilsalg?
Tror ikke min chef vil blive så glad hvis jeg sælger firmaets ting:)

Fra : Helmut Lotti

Dato : 11-03-03 15:08

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Husker jeg forkert, eller findes der en pda som også er en mobiltelefon?

SonyEricsson P800, er efter min mening et godt bud på denne kombination!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Janus Olsen

Dato : 11-03-03 19:55

Helmut Lotti wrote:
> "Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
>
> SonyEricsson P800, er efter min mening et godt bud på denne
> [...]

Hej, Siemens sx45i er dejlig
MVH Janus Olsen