Datakabel til C55
Fra : h8722

Dato : 10-03-03 17:09

Hej er der nogen der kan fortælle mig om hvor jeg kan købe et datakabel til
min C55 med USB tilslutning, har set at Thansen har et
kabel, men det koster 349,-.................det synes er lidt dyrt ;-/

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan se hvad version software
jeg har i den og evt. hvad er den nyeste??

PÅ FORHÅND TAK

JB

Fra : *trads*

Dato : 10-03-03 19:06

Kabel = 129kr
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%
20Siemens&id=61

Softeare :
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : h8722

Dato : 10-03-03 20:48

Ok og Tak, men der står "Bruges til unlock m.m. Leveres uden software" og
jeg skal bruge den til at overføre f.eks telfonbogen.

JB

Fra : h8722

Dato : 10-03-03 21:00

Hej igen....der står at jeg skal skrive *#12# info for at få hvad version
jeg har.......men havdfor en knap er info???

Fra : Lars

Dato : 11-03-03 19:52

On Mon, 10 Mar 2003 21:00:05 +0100, "h8722" <h8722@hotmail.com>
wrote:

>Hej igen....der står at jeg skal skrive *#12# info for at få hvad version
>jeg har.......men havdfor en knap er info???

Gør sådan:
Menu | Setup | Phone Setup | Phone Identity | Info

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : h8722

Dato : 11-03-03 20:27

Tak.....jeg har version 14 men den nye er 18.....ved du hvad der er
forskel??

JB

Fra : Lars

Dato : 11-03-03 22:13

On Tue, 11 Mar 2003 20:26:39 +0100, "h8722" <h8722@hotmail.com>
wrote:

>Tak.....jeg har version 14 men den nye er 18.....ved du hvad der er
>forskel??

Ingen anelse, jeg har selv version 12, og har ingen problemer
haft med telefonen, så jeg har ikke set nogen umiddelbar grund
til at få den opdateret.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 12-03-03 10:13

h8722 wrote:

> Tak.....jeg har version 14 men den nye er 18.....ved du hvad der er
> forskel??

Det står på Siemens hjemmeside.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : h8722

Dato : 13-03-03 18:01

Ok, men ville du være så flink at lægge en link til hvor på
siemenshjemmessidedu finder det ???? TAK

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 15:09

h8722 wrote:

> Ok, men ville du være så flink at lægge en link til hvor på
> siemenshjemmessidedu finder det ???? TAK

Vi kan lave en byttehandel... du læser
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> .. og jeg forærer dig
dette link...:

<http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FC55%252Fdanda_DADS,FF.html>

Linket virker her, men det kan være lidt tricky. Lykkedes det ikke, så besøg
www.siemens.com og vælg din C55 og så Downloads. Det var der jeg fandt det.

På forhånd tak

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : h8722

Dato : 14-03-03 17:52

> Vi kan lave en byttehandel... du læser
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> .. og jeg forærer dig
> dette link...:

OK, men jeg vil gerne lære det.

<http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AMW
%252FHD%252FHD%252FC55%252Fdanda_DADS,FF.html>

Virker ikke.

> Linket virker her, men det kan være lidt tricky. Lykkedes det ikke, så
besøg
> www.siemens.com og vælg din C55 og så Downloads. Det var der jeg fandt
det.

Prøver dette.

Jørgen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 19:02

h8722 wrote:

> OK, men jeg vil gerne lære det.

Ja da, kommer tid kommer råd.

> Virker ikke.

Øv, tænkte jeg nok. De er også pokkers lange og komplicerede de links fra
Siemens.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : JMo.

Dato : 14-03-03 19:14

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> wrote in

> Øv, tænkte jeg nok. De er også pokkers lange og komplicerede de links
> fra Siemens.

Må jeg have lov at anbefale:

http://shor.ter.dk

(og http://shor.ter.dk/32834229 burde virke)

Fra : h8722

Dato : 14-03-03 19:30

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> skrev i en meddelelse
> "Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> wrote in

> Må jeg have lov at anbefale:
>
> http://shor.ter.dk
>
> (og http://shor.ter.dk/32834229 burde virke)

Mange Tak skal du have.

JB

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 20:06

JMo. wrote:

> Må jeg have lov at anbefale:

Ja det må du meget gerne.

> http://shor.ter.dk

Tak skal du have. Den er gemt i Bookmarks

> (og http://shor.ter.dk/32834229 burde virke)

Sørme jo

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Lars

Dato : 14-03-03 20:40

On Fri, 14 Mar 2003 19:02:08 +0100, "Martin L. Johansen"
<ares@REMOVEc.dk> wrote:

>Øv, tænkte jeg nok. De er også pokkers lange og komplicerede de links fra
>Siemens.

Det virkede fint her.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 20:50

Lars wrote:

> Det virkede fint her.

Også her, men anden gang virkede det ikke. 3. gang helt fint og fjerde og
femte, men 6. gang virkede det ikke igen.. okay Siemens hjemmeside er nu
heller ikke den mest crossplatformvenlige side..

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.