Flyttekasser og katte
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 18-03-01 14:55

Jeg pakker flyttekasser som følger:

Pjevs flyttes fra toppen af stakken, og kassen foldes. Boris tages op, og
kassen bæres ind i stuen. Begge katte tages op, og de første ting lægges i.
Jeg fjerner papiret fra munden på Pjevs, Boris fra kassen og lægger de næste
ting i. Buller nusses lidt (han elsker, at jeg er på gulvet), Boris og Pjevs
pilles op ad kassen sammen med en ½ avis og de sidste ting kommes i. Kassen
lukkes - og Boris fjernes, så jeg kan bære den ind i værelset. Pause og
forfra.......................

Jeg føler mig som en figur i en tegneserie i øjeblikket - men det er nu
meget hyggeligt med lidt "hjælp".

Maria

Fra : Kate

Dato : 18-03-01 22:59

hihi, Johan elsker også kasser. Dog har jeg fundet ud af at hvis han får
lov til at undersøge kasserne mister han ret hurtigt interessen.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk