Unlockning af SPV omkring Næstved???
Fra : MasterD

Dato : 10-03-03 13:37

Er der ikke nogen der kan unlocke en SPV med dansk software??? helst omkring
Næstved!

Jeg vil også meget gerne ha de-cert den så jeg kan bruge uorginale
programmer???
Hvis det kan lade sig gøre???

P.S. jeg handler kun hvis jeg kan komme forbi med den og tage den med hjem
igen, det vil sige at jeg ikke sender den til nogen.

Hilsen Danny
danny@post4700.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-03-03 14:00

"MasterD" <danny@NOSPAMpost4700.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogen der kan unlocke en SPV med dansk software??? helst
omkring
> Næstved!

http://www.smartphone.fr.fm/delock.htm

Derudover hár du allerede postet i den rigtige gruppe -
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock, hvorfor det virker lidt overkill
at spamme både denne gruppe også (sammen med teknik gruppen om
unlocking)

\Mandal

Fra : MasterD

Dato : 10-03-03 14:09

Det er fordi jeg har spurt i teknik.mobil.unlock hvordan man unlocker den og
der fik jeg kun et dumt svar med at jeg kunne henvenne mig til orange

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 10-03-03 21:41

"MasterD" <danny@NOSPAMpost4700.dk> wrote

> Det er fordi jeg har spurt i teknik.mobil.unlock hvordan man unlocker den
og
> der fik jeg kun et dumt svar med at jeg kunne henvenne mig til orange

Hvad dumt er der i det ?

Det er Orange der har sørget for at du kan få en fed telefon med stort
tilskud......og har man det mindste islæt af anstændighed, så er det også
der man får sit skrammel unlocked.

--
Mvh Henrik.

Fra : Lars H

Dato : 10-03-03 22:57

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse

> Det er Orange der har sørget for at du kan få en fed telefon med stort
> tilskud......og har man det mindste islæt af anstændighed, så er det også
> [...]

Det vil jeg vove at påstå at der ikke er mange der kunne finde på at gøre
med de priser de vil have for det.
Men en pris på 3699,- for en unlock vil jeg gerne høre hvem der vil betale
for det.....
Jeg gætter ikke på at du kunne finde på at gøre det...

Mvh.
Lars H

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-03-03 23:17

Lars H skrev:

>Men en pris på 3699,- for en unlock vil jeg gerne høre hvem der vil betale
>for det.

Tja, jeg har nu haft en enkelt henvendelse fra en gut fra et firma som
var ved at gøre det - endda med over 30 telefoner. Men jeg tror du har
ret i, at det er størstedelen der lader være, hvilket vel også er i
Oranges interesse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-03-03 07:39

> [...]
> var ved at gøre det - endda med over 30 telefoner. Men jeg tror du har
> ret i, at det er størstedelen der lader være, hvilket vel også er i

.....og alligevel er spørgsmålet lidt akademisk, når man nu kan lås SPV'en op
med en program der findes frit tilgængelig på nettet.....

--
Chris
: )

Fra : Lars H

Dato : 11-03-03 08:45

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
op
> med en program der findes frit tilgængelig på nettet.....

Ja men så længe det ikke er ulovligt, kan jeg ikke se problemet, men der er
ingen ved deres fulde fem der vil betale 3699,- når det kan gøres for en
hund, hvis man absolut ikke vil gøre det selv.

Fra : MasterD

Dato : 11-03-03 19:00

Jeg har fundet ud af det selv nu!!!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-03-03 19:03

Lars H wrote:

> Ja men så længe det ikke er ulovligt, kan jeg ikke se problemet, men der
> er ingen ved deres fulde fem der vil betale 3699,- når det kan gøres for
> en hund, hvis man absolut ikke vil gøre det selv.

Koster altså "kun" 1500,- at få låst op.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-03 19:14

Martin L. Johansen skrev:

>Koster altså "kun" 1500,- at få låst op.

http://orange.dk/spv/faq/ siger 3'699,- - men det er ikke første gang,
hvis der er forkerte oplysninger på Oranges website.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-03-03 19:41

> men det er ikke første gang, hvis der er forkerte oplysninger på Oranges
website.

Heh - *det* må man sige

--
Chris