Hemmeligt nummer
Fra : Ole

Dato : 09-03-03 18:28

Hvorfor står der "hemmeligt nummer" når min kone ringer til min t65 fra sin
t20?

Ole

Fra : Janner

Dato : 09-03-03 19:00

"Ole" <lindschouw@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor står der "hemmeligt nummer" når min kone ringer til min t65 fra
sin
> t20?
>
> Ole

Øhh nok enten fordi hun har hemmeligt nummer eller oxo er fonen indstillet
til ikke vise nummer

/Jan

Fra : Ole

Dato : 09-03-03 20:25

Hun har ikke hemligt nr. Og jeg har prøvet at pløje manualen igennem, uden
hjælp.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-03-03 19:09

Ole skrev:

>Hvorfor står der "hemmeligt nummer" når min kone ringer til min t65 fra sin
>t20?

Det gør der ikke, når hun ringer til andre telefoner, eller hvad?

Man kan i opsætningen af telefonen vælge om man vil vise nummer eller
ej - kig i manualen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Ole

Dato : 09-03-03 20:24

Jeg kan ikke finde andre menupunkter end en hvor man ved hvert opkald skal,
med 3-4 tastetryk tage stilling til om man vil vises eller ikke vises hos
dem man ringer til.

Ole

Fra : Søren Blom

Dato : 09-03-03 22:05

> [...]
skal,
> med 3-4 tastetryk tage stilling til om man vil vises eller ikke vises hos

Bingo, du skal sætte den til at telefonen skal vise nummeret hos den man
ringer til.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole

Dato : 10-03-03 09:19

Sikke en masse gode svar. Jeg kan ikke tro at jeg skal godkende hvert eneste
nummer til visning hos den du kalder op, hver gang?
En venlig sjæl skrev til mig, hvis jeg brugte TELMORE, var der et flueben på
kontosiden til netop den funktion, det virkede. Jeg må huske at det sorte er
bogstaverne.

Tak for svarene

Ole