Tilfældighed eller fejl
Fra : Christian

Dato : 09-03-03 15:58

Når folk for tiden ringer til min mobil får de enten telefonsvarer
(hvis jeg har slået viderstilling til) eller den kendte stemmer "der
er i øjeblikket ingen kontakt til telefonen".

Jeg kan stå derhjemme med fuld signal og fuld batteri og ringe til
mobilen fra mit fastnet, men den ringer bare ikke.

Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?

/Christian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-03-03 00:04

In article <vjlm6vkm8te3fnbvsodag60oh7p1ts4s39@4ax.com>, Christian wrote:
> [...]
> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?

Du har vel ubetinget viderestilling slået til ?
Ring til dit teleselskab, de kan se det og hjælpe med
det sammed, ihvertfald hvis de har samme kompetencer som Sonofons
medarbejdere.

Fra : Christian

Dato : 10-03-03 08:47

On Sun, 9 Mar 2003 23:04:28 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Du har vel ubetinget viderestilling slået til ?

Nej, det var naturligvis det første jeg checkede.

>Ring til dit teleselskab, de kan se det og hjælpe med
>det sammed, ihvertfald hvis de har samme kompetencer som Sonofons
>medarbejdere.

Ja, jeg ringede til TDC for at dobbelchecke, og hun kunne se, at al
viderstilling var slået fra (og hun prøvede også at ringe til den og
fik intet svar til trods for den lå tændt med fuld signal ved siden af
mig)

/Christian

Fra : Thorsten Lyng Johans~

Dato : 10-03-03 11:39

Christian wrote:

> [...]
> viderstilling var slået fra (og hun prøvede også at ringe til den og
> fik intet svar til trods for den lå tændt med fuld signal ved siden af

Der er sandsynligvis tale om en terminalfejl, hvor GSM1800 delen i
telefonen er defekt - dette er ikke så sjælden en fejl på T68/T68i.

Mvh Thorsten

Fra : Fuzzbox

Dato : 10-03-03 15:05

> [...]
> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?

Du skal have den byttet, jeg har lige fået min byttet ( T68i )og den havde
precis samme fejl, og det var noget der pludselig kom.

Mvh
Thomas