Nokia 6210 + bærbar PC
Fra : Anders Hansen

Dato : 08-03-03 17:14

Hej

Jeg har en kammerat der gerne vil på nettet tråsløst via sin bærbar PC. Hans
laptop har hverken IR eller serielport.

Kan man få et kabel der går fra hans indbyggede modem over til telefonen og
på den måde komme på nettet ?

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Fischer

Dato : 08-03-03 19:24

> [...]
> Kan man få et kabel der går fra hans indbyggede modem
> over til telefonen og på den måde komme på nettet ?

Nej - det er 2 vidt forskellige teknologier.

Men hvis der er en USB-port i PC'en kan han måske få et USB-datakabel til
telefonen. Eller han kan købe en USB IR port.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.