Nokia 6210 og Internet
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 08-03-03 17:12

Hej

Jeg søger lidt hjælp fra eksperterne. Jeg har en Nokia 6210 og en bærbar, nu
vil
jeg gerne kunne komme på internettet med min bærbare via den infrarøde port
på Bærbar og Mobil.
Jeg har Cybercity som Internet udbyder. Men jeg jeg kan ikke få det til at
funke, den bliver ved med at sige at den mangler klartone, så som jeg ser
det har den forbindelse via den infrarøde port men kan ikke få forbindelsen
til udbyder. Har I nogen gode råd?. Svar venligst ikke alt for teknisk.
mvh
Bjarne

Fra : Fischer

Dato : 08-03-03 19:36

> [...]
> den infrarøde port men kan ikke få forbindelsen til udbyder.
> Har I nogen gode råd?. Svar venligst ikke alt for teknisk.

Det kan altså let blive meget teknisk!

Har du fået CyberCity til at åbne for adgang via mobiltelefon?
Du skal også ringe op til et specielt nummer - hvilket bruger du?

--
*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 09-03-03 16:36

Hej

Nej, jeg har brugt det samme nummer som da jeg i sin tid brugte det via
fastnet telefon, så hvis det er specielt nummer kan forklaringen sikkert
ligge der, jeg bruger et nummer som hedder 103333661333, så jeg prøver at få
fat på det andet nummer og ser om det ikke hjælper.

Tak for hjælpen.

hilsen
Bjarne

Fra : JMo.

Dato : 09-03-03 16:57

"Bjarne Hansen" <bjenha@yahoo.com> wrote in

> [...]
> sikkert ligge der, jeg bruger et nummer som hedder 103333661333, så
> jeg prøver at få fat på det andet nummer og ser om det ikke hjælper.

Du kan ikke bruge forvalgskoder via mobiltelefon. Derfor vil 1033 xx xx xx
xx ikke virke.

Fra : Fischer

Dato : 09-03-03 17:03

> [...]
> forklaringen sikkert ligge der, jeg bruger et nummer som hedder
> 103333661333, så jeg prøver at få fat på det andet nummer og

Nummeret du skal ringe op til er vist: 35100000
Men der skal åbnes for muligheden (gratis) ved CyberCity kundeservice.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 10-03-03 22:01

Hej

Jeg har haft kontakt til Cybercity, og det er rigtigt at der skal bruge
nummer 31500000, og at der skal åbnes for en dial-in, det ved jeg ikke og de
havde gjort så jeg har skrevet til dem igen for at få det gjort.

Tak for hjælpen, det er rart at man her kan finde hjælp.