Siemens C55!
Fra : Morten Holm

Dato : 07-03-03 18:12

Hey!

Er der nogen som kan/ved om man kan få sat sådan en spærring på sin C55 så
man kun kan modtage Opkald for dem som er i ens Tlf??
Der er nogen af mine "Venner" som har sendt en annonce i Gul & Gratis på en
Jog til 800 kr og jeg bliver kimnet ned hele tiden!

Mvh
Morten Holm

Fra : *trads*

Dato : 07-03-03 19:12

3 ting:
Desværre ved jeg det ikke !!
Har du slettet annoncen i g&g ??
Hvad er en jog ??

Fra : Morten Holm

Dato : 07-03-03 19:48

Svar på de 3 ting!
1: Det er iorden!
2: Kan jeg ikke, det er i avisen!
2: Det er en knallert/scooter!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 07-03-03 21:10

Morten Holm wrote:

> 2: Det er en knallert/scooter!

Det er vel som man ser på det Den er jo en tand klein i det, og minimalt
bestykket med bremser etc.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-03-03 21:00

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in

> Er der nogen som kan/ved om man kan få sat sådan en spærring på
> sin C55 så man kun kan modtage Opkald for dem som er i ens Tlf??

Du kan spærre alle indgående opkald. Det går selvfølgelig også ud
over dem du gerne vil snakke med...

> Der er nogen af mine "Venner" som har sendt en annonce i Gul &
> Gratis på en Jog til 800 kr og jeg bliver kimnet ned hele tiden!

Svineri :/

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Fischer

Dato : 08-03-03 06:54

> Er der nogen som kan/ved om man kan få sat sådan en
> spærring på sin C55 så man kun kan modtage Opkald
> for dem som er i ens Tlf??

Det tror jeg ikke!

Men du kunne skaffe et midlertidigt nummer og lægge ind i dit mobilsvar at
annoncen var fup og at du for andre henvendelser kan træffes på det nye
nummer.

Og hvis du har Telmore, kan du oprette Websvar.
Alle dem du kender, kan du så lægge ind til en besked der f.eks. siger at du
kan træffes på det andet nummer.
Alle andre kan du lave en besked til, at annoncen ikke var rigtig.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.