Spil til SPV'en???
Fra : Master D

Dato : 07-03-03 14:21

Er der ikke nogen der ved hvor man kan finde nogen spil/programmer til
SPV'en (gratis)

Hilsen Danny

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 07-03-03 16:42

"Master D" <danny@NOSPAMpost4700.dk> wrote in message
> Er der ikke nogen der ved hvor man kan finde nogen spil/programmer til
> SPV'en (gratis)

Der findes mange gratis spil hvis din SPV er de-cert. Ellers er der kun
Waterman, Invasion, MSR og Bust 'em. De to sidstenævnte fås via Orange DKs
SPV-site og kan kun downloades via GPRS, ikke passthrough

--
Chris
: )

Fra : Master D

Dato : 07-03-03 17:07

Hvad betyder: hvis din SPV er de-cert. (jeg har lige fået den)
HVor kan man så hente alle de der gratis spil???

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 07-03-03 18:19

> Hvad betyder: hvis din SPV er de-cert. (jeg har lige fået den)
> HVor kan man så hente alle de der gratis spil???

SPV kan som standart kun køre Orange-godkendte applikationer/spil. For at
låse din SPV op skal du foretage nogle ændringer i selve SPVens ROM - der
findes en eller to filer (afhængig af din SPVs s/w version) der skal ændres
og overføres til din SPV mens den genstarter efter en hard-reset; med den
nyeste opdatering har Orange gjort det langt mere besværlig at låse ens SPV
op. Jeg vil anbefale at du læser videre på www.modaco.com/smartphone (på
engelsk, men derfindes flere danskere der læser med/svarer), nyhedsgruppen
microsoft.public.smartphone & på www.coolsmartphone.co.uk. Der findes
selvflg. nogle få danske SPV sites os', men jeg kan ikke lige huske
adresserne da jeg ikke selv besøger dem...

Jeg vil ikke anbefale at du roder i ROMen før du har fået en go' forståelse
på hvordan din SPV virker. Når du endelig har fået den låst op, kan der
installeres masser af go' software der ikke er blevet "Certified" af
Orange - du finder flere links på ovenstående sider og på bl. a.
http://www.monolithix.org/SPV_software.

--
Chris
: )