Gprs/WAP Telmore
Fra : Johannes Svinth

Dato : 06-03-03 18:40

Kan man bruge gprs og wap ved et almendelig Telmoer abt ? eller skal der et
andet abt?
Jeg har prøvet at sette min Siemens M50 op men det virker ikke
Johannes Svinth.

Fra : Mema

Dato : 06-03-03 20:23

"Johannes Svinth" <svinth@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> andet abt?
> Jeg har prøvet at sette min Siemens M50 op men det virker ikke

Man kan godt bruge WAP, men Telmore tilbyder endnu ikke GPRS.

Du kan læse mere om WAP på telmores sider.

Mikkel Andreasen
Mail: mema@mema.dk
Web: http://www.mema.dk

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 06-03-03 22:23

> Man kan godt bruge WAP, men Telmore tilbyder endnu ikke GPRS.
>
> Du kan læse mere om WAP på telmores sider.

Gprs skulle være tilgængeligt i juni eller juli 2003 hos Telmore.. Tjekkede
hos kundeservice i dag

Venligst

Lasse
www.cichlids.dk