Ang. Nokia mobil-cover
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 06-03-03 18:09

Hej gruppe,

Min storebror købte et blåt originalt Nokia 6510 mobilcover til mig i
julegave... Efter ca. 2 uger begyndte en af knapperne på siden (volume) at
"side fast" i coveret...
Derefter satte jeg mit gamle beige cover på igen. Mit spørgsmål er nu: Kan
jeg få mit cover byttet, da det er defekt - eller vil de bare give mig en
bar røv at trutte i.

-Peter

Fra : Hornbech

Dato : 08-03-03 14:43

Ifølge købeloven er der 2 års reklamationsres, har du en kvitering og kan
bevise at der er en fejl på coveret, så skal de udbedre fejlen og da de ikke
kan udbedre den så skal de give deig et nyt.

Mvh
René Hornbech Jensen