nokia3310 display
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-03-03 09:38

hej i gruppen
jeg har skiftet et display i en 3310 men nu er grafikken rykket
et par mm op så man ikke kan se den første linie i display.
er det display der er defekt eller har har tlf taget skade af en
""rystetur"" hen over asfalten
hilsen Jørgen

Fra : cazonmobile

Dato : 06-03-03 15:46

> [...]
> et par mm op så man ikke kan se den første linie i display.
> er det display der er defekt eller har har tlf taget skade af en

Et skud fra hoften- såfremt alle funktioner ellers virker som de skal, tror
jeg det er det nye disply der er defekt.
Det er ikke sådan det blot er rykket lidt rent fysisk?

Caz

Fra : master!

Dato : 10-03-03 00:31

Et skud fra røvhullet- tro jeg du ska købe en hest og derfra ta din 3310 med
bennet...
hilsen kaj!!!

Fra : jakob Skovgaard

Dato : 10-03-03 11:17

"master!" <toke3@pc.dk> wrote in message news:<3e6bced5$0$52154$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Et skud fra røvhullet- tro jeg du ska købe en hest og derfra ta din 3310 med
> [...]
Jeg prøvede det samme med min gamle 3310, men med det orginale
display. Det skete også efter en tur i asfalten, her hjalp det dog at
pille batteriet af telefonen og tænde den igen
Hilsen jakob