iPaq holder til bilen
Fra : HappyHenrik

Dato : 05-03-03 06:27

Hej der

Først vil jeg lige sige at hvis dette er den forkerte gruppe, så venligst
henvis mig til den korrekte...

Men... jeg har en iPaq 3970, som jeg gerne ville have en holder til så den
kan sidde i min bil - gerne ved siden af min mobilos.

Nogen der har erfaring med sådan en holder ? Hvis jeg spørger hos
leverandøren, så får jeg at vide at det findes der nærmest ikke...

Happy

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 05-03-03 07:33

Hej!
Jeg ved det ikke, men kunne forestille mig at Dantrack havde sådan en.
Prøv at se på www.airmount.dk
mvh Thomas

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-03-03 10:42

> [...]
>
> Nogen der har erfaring med sådan en holder ? Hvis jeg spørger hos
> leverandøren, så får jeg at vide at det findes der nærmest ikke...

Brug gruppen dk.edb.system.lomme-pc

Jeg har lige købt en holder hos www.pdaland.dk som er forhandler for
www.brodit.se se på deres hjemmeside for nærmere oplysninger.
Der er mange muligheder m. lader/gps/sync
Den kan varmt anbefales. Det er virkelig kvalivare. pris ca. 400 kr. Jeg
kører med nulhulsbeslag fra samme firma i min Peugeot 406.

mvh
Tommy Jensen (Ipaq 3970)

Fra : HappyHenrik

Dato : 05-03-03 17:26

tak for det

Fra : Tom

Dato : 07-03-03 13:16

> Den kan varmt anbefales. Det er virkelig kvalivare. pris ca. 400 kr. Jeg
> kører med nulhulsbeslag fra samme firma i min Peugeot 406.

Jaja, varmt anbefales......
Jeg har også en sådan holder til min iPAQ og holderen er da ok men når man
sætter den fast i bilens luftkanaler så har den det med at rive hele risten
ud af luftkanalen. Jeg bruger den i en mondeo, men det er samme problem ved
Punto så eh...

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark