SonyEricsson T610, T310 og ny udgave af P8~
Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-03-03 01:00

Klokken er nu ca. 01:00 onsdag 5. marts 2003. Det er ca. 16 timer siden
at SonyEricsson udsendte en pressemeddelelse med at de lancerede nye
telefoner og udstyr, og ikke et eneste indlæg herinde handler om det?

Jeg var til præsentation på det idag, og jeg må indrømme at jeg blev
meget overrasket over både T610 og T310.

T310'eren er i-modellen af SE's håndsæbemodel T300. Den er blevet noget
tyndere og en lille smule bredere. Men alt i alt meget mere lækkert og
faktisk gået hen og blevet en flot telefon. Den er til levering fra SE
allerede i næste uge og burde ligeledes kunne være i butikkerne allerede
fra næste uge. Så hurtige leveringstider er uhørt hos fx Nokia. Prisen
ender på ca. det samme som da T300 kom ud. Dvs. ca. kr. 1.500,- m/ abb.

Den mest spændende er uden tvivl T610. T68'erens afløser. Og hvilken
terminal. Rent funktionsmæssigt kan man vist ikke ønske sig ret meget
meget mere. Det skulle da lige være mere end de 2 megabyte RAM og et
memorykort. Men det måske at at komme i den færdige udgave - hvem ved?

Den har en lækker størrelse. Kun nogle enkelte milimeter størrere end
T68. Men udstyrslisten siger 'spar to'. Kig her for detaljer :

http://www.sonyericsson.com/t610/specifications/

Nokia har på dette tidspunkt INTET der kan måle sig med den. Det skulle
da lige være designet, som jeg nu stadig syntes halter lidt. Men det er
jo en smagssag.

Den er svinehurtig i menuerne og de 65000 tusinde farver gør den rigtig
lækker at bruge. Jeg havde desværre kun fem minutter med den, så det var
langt fra alt jeg fik prøvet i den. Jeg skulle lige til at teste hvordan
var at skrive beskeder på, men nåede det desværre ikke. Telefonen er til
levering i Q2 fra SE. Så mon ikke den lander i løbet af sommeren?

Desuden leveres P800 også snarest i en ny grålig udgave, i stedet for den
standard blå SE-farve som SE præsenterede med T68i sidste år.

Plus en ny Bluetooth walkman så også rigtigt spændende ud. Men for nærmere
detaljer må jeg anbefale en tur indenom SE's hjemmeside. Der er massere
af detaljer.

Mere info her :
http://www.sonyericsson.com/cebit/
http://www.mobile-review.com/index-en.shtml
http://www.mobilmagasinet.dk/
http://mobile.burn.com/

--

Christian Poulsen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-03-03 08:41

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
>
> --
>
> Christian Poulsen
> - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Takk for opplysningene!!

Har vært litt rundt på nettet og sjekket, blant annet hos produsenten

Har et par spørsmål:
1) Kan man skifte deksel på den?
2) Har den kalender? T300 hadde ikke kalender, omtrent som den eneste
telefon fra denne produsenten de siste par årene. Liker Ericssons kalendere
veldig godt, men på T300 måtte man ta til takke med en påminnelsesfunksjon.
Det er ikke godt nok. Uten kalender, er T310 helt uaktuell for meg.

Er ofte innom sidene til Mobile Burn og Mobile Review. De har meget gode
tester, med mange produktbilder. Spesielt Mobile Review er utrolig raskt ute
med testene sine.

Mvh

Thorolv Valentinsen