Fik I solgt jeres BlueTel aktier?
Fra : Fischer

Dato : 04-03-03 15:20

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-03-03 17:26

Ganske useriøst af Nokia - at påstå at deres elendige, ufærdige
modeller ikke virker fordi deres service-partner er så dumme at de
ikke kan lave dem bedre end Nokia.....
Nokia sku' hellere tage at gå tilbage til at udvikle en model
helt før de sender den ud. PT er deres kvalitet jo fuldt på højde
med SPV...

Jesper

Fra : JMo.

Dato : 04-03-03 19:17

Jesper Hedegaard <jesper@hedegaard.mail.dk> wrote in

> Ganske useriøst af Nokia - at påstå at deres elendige, ufærdige
> modeller ikke virker fordi deres service-partner er så dumme at de
> ikke kan lave dem bedre end Nokia.....

Spørgsmålet er om det var deres reparationer der var problemet, eller om
det var noget helt andet..

Fra : Dan Molberg

Dato : 04-03-03 21:57

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message
> Jesper Hedegaard <jesper@hedegaard.mail.dk> wrote in
> Spørgsmålet er om det var deres reparationer der var problemet, eller om
> det var noget helt andet..
Vil lige sige at der er hold i den del af deres historie... tre gange havde
jeg min telefon til rep hos Bluetel og ingen af gangne var fejlen fjernet,
før at jeg tog til Taarstrup (Tele service?) og den har virket perfekt lige
siden.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-03-03 01:11

> jeg min telefon til rep hos Bluetel og ingen af gangne var fejlen fjernet,
> før at jeg tog til Taarstrup (Tele service?) og den har virket perfekt

Bluetel's reparationer har ganske sikkert være udemærket i de fleste til-
fælde. Jeg tror mere der er tale om overfakturering over for Nokia. Altså
de sender regninger ind på Nokia telefoner som ikke har været gået i
stykker. Men altså bare finer Nokia IMEI-numre som de har haft salgt, og
'faker' en rep. på den pågældende terminal.

Men det er selvfølgelig ikke noget jeg ved. Men man hører jo mange vandre
historier rundt omkring.

Mere spændende er det hvem der skal overtage deres concept-stores?

Fra : JMo.

Dato : 24-03-03 21:30

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in

> [...]
> været gået i stykker. Men altså bare finer Nokia IMEI-numre som de har
> haft salgt, og 'faker' en rep. på den pågældende terminal.

[Hiver lige fat i en gammel tråd fra 5/3]

Hvis nogle stadig er nysgerrige mht. hvad det var der egenligt foregik i
denne sag, så har bladet "Telekommunikation" en 3-siders artikel i det
nummer der kom i dag. De har i hvert fald et par bud på hvad det var at
Nokia ikke var helt tilfredse med.

Fra : Nuggi

Dato : 25-03-03 18:25

Hejsa

har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Nuggi

Fra : JMo.

Dato : 25-03-03 21:39

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in

[BlueTel sagen]

> har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Roder vi os ikke ud i noget ophavsret-noget i så fald??

Iøvrigt så har der været en udløber af sagen idag:

http://www.berlingske.dk/politiogret/artikel:aid=308008/

Fra : JMo.

Dato : 25-03-03 21:48

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in

> har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Jeg ka' se at CW citerer hovedpunkterne:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18484