/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Fik I solgt jeres BlueTel aktier?
Fra : Fischer


Dato : 04-03-03 15:20
 
 
Jesper Hedegaard (04-03-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 04-03-03 17:26

Ganske useriøst af Nokia - at påstå at deres elendige, ufærdige
modeller ikke virker fordi deres service-partner er så dumme at de
ikke kan lave dem bedre end Nokia.....
Nokia sku' hellere tage at gå tilbage til at udvikle en model
helt før de sender den ud. PT er deres kvalitet jo fuldt på højde
med SPV...

Jesper

Fischer <express2003@get2net.dk> skrev:
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID


JMo. (04-03-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 04-03-03 19:17

Jesper Hedegaard <jesper@hedegaard.mail.dk> wrote in
news:10467952280.781562820352271@dtext.news.tele.dk:

> Ganske useriøst af Nokia - at påstå at deres elendige, ufærdige
> modeller ikke virker fordi deres service-partner er så dumme at de
> ikke kan lave dem bedre end Nokia.....

Spørgsmålet er om det var deres reparationer der var problemet, eller om
det var noget helt andet..

Dan Molberg (04-03-2003)
Kommentar
Fra : Dan Molberg


Dato : 04-03-03 21:57

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message
news:Xns9334C4259B1BDJMoUsenetPost@212.54.64.149...
> Jesper Hedegaard <jesper@hedegaard.mail.dk> wrote in
> news:10467952280.781562820352271@dtext.news.tele.dk:
> > Ganske useriøst af Nokia - at påstå at deres elendige, ufærdige
> > modeller ikke virker fordi deres service-partner er så dumme at de
> > ikke kan lave dem bedre end Nokia.....
> Spørgsmålet er om det var deres reparationer der var problemet, eller om
> det var noget helt andet..
Vil lige sige at der er hold i den del af deres historie... tre gange havde
jeg min telefon til rep hos Bluetel og ingen af gangne var fejlen fjernet,
før at jeg tog til Taarstrup (Tele service?) og den har virket perfekt lige
siden.



Christian Poulsen (05-03-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 05-03-03 01:11

>> Spørgsmålet er om det var deres reparationer der var problemet, eller
>> om det var noget helt andet..

> jeg min telefon til rep hos Bluetel og ingen af gangne var fejlen fjernet,
> før at jeg tog til Taarstrup (Tele service?) og den har virket perfekt

Bluetel's reparationer har ganske sikkert være udemærket i de fleste til-
fælde. Jeg tror mere der er tale om overfakturering over for Nokia. Altså
de sender regninger ind på Nokia telefoner som ikke har været gået i
stykker. Men altså bare finer Nokia IMEI-numre som de har haft salgt, og
'faker' en rep. på den pågældende terminal.

Men det er selvfølgelig ikke noget jeg ved. Men man hører jo mange vandre
historier rundt omkring.

Mere spændende er det hvem der skal overtage deres concept-stores?



JMo. (24-03-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 24-03-03 21:30

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in
news:b43fag$eb7$1@sunsite.dk:

> Bluetel's reparationer har ganske sikkert være udemærket i de fleste
> til- fælde. Jeg tror mere der er tale om overfakturering over for
> Nokia. Altså de sender regninger ind på Nokia telefoner som ikke har
> været gået i stykker. Men altså bare finer Nokia IMEI-numre som de har
> haft salgt, og 'faker' en rep. på den pågældende terminal.

[Hiver lige fat i en gammel tråd fra 5/3]

Hvis nogle stadig er nysgerrige mht. hvad det var der egenligt foregik i
denne sag, så har bladet "Telekommunikation" en 3-siders artikel i det
nummer der kom i dag. De har i hvert fald et par bud på hvad det var at
Nokia ikke var helt tilfredse med.

Nuggi (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Nuggi


Dato : 25-03-03 18:25

Hejsa

har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Nuggi

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message
news:Xns9348DAA2ABE72JMoUsenetPost@212.54.64.149...
> "Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in
> news:b43fag$eb7$1@sunsite.dk:
>
> > Bluetel's reparationer har ganske sikkert være udemærket i de fleste
> > til- fælde. Jeg tror mere der er tale om overfakturering over for
> > Nokia. Altså de sender regninger ind på Nokia telefoner som ikke har
> > været gået i stykker. Men altså bare finer Nokia IMEI-numre som de har
> > haft salgt, og 'faker' en rep. på den pågældende terminal.
>
> [Hiver lige fat i en gammel tråd fra 5/3]
>
> Hvis nogle stadig er nysgerrige mht. hvad det var der egenligt foregik i
> denne sag, så har bladet "Telekommunikation" en 3-siders artikel i det
> nummer der kom i dag. De har i hvert fald et par bud på hvad det var at
> Nokia ikke var helt tilfredse med.



JMo. (25-03-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 25-03-03 21:39

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in
news:3e8090e2$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

[BlueTel sagen]

> har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Roder vi os ikke ud i noget ophavsret-noget i så fald??


Iøvrigt så har der været en udløber af sagen idag:

http://www.berlingske.dk/politiogret/artikel:aid=308008/

JMo. (25-03-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 25-03-03 21:48

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in
news:3e8090e2$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> har du en mulighed for at scanne denne artikel ?

Jeg ka' se at CW citerer hovedpunkterne:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18484

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste