Nye mobil side
Fra : Alfa01 PMR

Dato : 04-03-03 09:27

her er en gode mobil side: http://www.mobilcall.dk/

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 04-03-03 09:44

On Tue, 4 Mar 2003 09:27:13 +0100, Alfa01 PMR wrote:

-klip lidt reklame-

Det du laver der er ikke tilladt i denne gruppe.
Læs på www.usenet.dk om hvordan man gebærder sig.
fut til dk.admin.netiekette
Og email afsendt til din udbyder.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14 04-03-2003 09:39:08
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : *trads*

Dato : 05-03-03 22:04

Hvorfor fanden klikker du på linket,hvis den ikke interesser dig en skid ?
Andet end at du skal sidde derhjemme og lege News-Politimand.

Få dig et liv . . manden gør jo ingen skade ,Og kan da kun træde folk som
dig over tæerne .....

--- til andre,undskyld min vrede.Men jeg bliver bare så tosset når der er
folk der KUN sidder og holder øje med når der er nogen der træder lidt ved
siden af. --

Fra : Kasper Christensen

Dato : 05-03-03 22:40

> [...]
> folk der KUN sidder og holder øje med når der er nogen der træder lidt ved

Hvordan er det da du snakker. Du får da en hård tid her på News. Det er
korrekt at informere Alfa01 PMR om at det ikke er tilladt at reklamere i
denne kruppe. Til det formål er der en opslagsgruppe hvor man kan
annoncere alle de sider man vil.

Der er regler og love der skal overholdes overalt hvor man færdes. Det
skal man bare lære og det bliver nemmere for alle at færdes så.

Mvh

Kasper Christensen

Fra : *trads*

Dato : 05-03-03 23:17

Hvad truer du med ??

> Hvordan er det da du snakker. Du får da en hård tid her på News.

Du er åbenbar ikke en af dem: ( andre )

Fra : Kasper Christensen

Dato : 05-03-03 23:23

*trads* skrev:
> Hvad truer du med ??

Truer skam ikke, men med udtalelser som strider mod gældene regler skal
du forvente at folk vil diskutere med dig.

> Du er åbenbar ikke en af dem: ( andre )

Er det ikke ok at informere om at han ikke må det så han ikek gør det
igen og møder en som gir ham et møgfald fordi han gør noget han ikke.
Synes det er en meget tilforladelig henstilling han fik.

Mvh

Kasper

Fra : John K

Dato : 06-03-03 12:50

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Truer skam ikke, men med udtalelser som strider mod gældene regler skal
> du forvente at folk vil diskutere med dig.

Gider du så ikke, hvis du selv har så travlt med hvad der "strider mod
gældende regler", at smutte over i en korrekt gruppe i stedet for.
Diskussionen er OT i denne gruppe.

Mvh

John K

Fra : *trads*

Dato : 06-03-03 16:39

*LOL*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-03-03 17:25

*trads* wrote:

> Hvorfor fanden klikker du på linket,hvis den ikke interesser dig en skid ?
> Andet end at du skal sidde derhjemme og lege News-Politimand.

Du har svaret manden som har postet, og det er da klart han har kigget på
linket, eftersom han synes det er godt...

PS: En _venlig_ henstilling.. (og lad nu være med at flame mig!).. klip det
unødige væk og put dit svar nedenunder. Det letter læsningen utroligt
meget.

Fortsat god dag.

--
Martin L. Johansen