C55 Vs M50
Fra : h8722

Dato : 03-03-03 22:24

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad der er det bedst køb af disse 2
tlf...?

PÅ FORHÅND TAK

Fra : dj

Dato : 03-03-03 23:02

ingen tvivl c55.........
......men vil du spare de par hundrede kr, så er m50 ok.....

/Frank

Fra : h8722

Dato : 04-03-03 15:25

Har du nogen grunde hvorfor det skal være C55??

Jørgen

Fra : dj

Dato : 04-03-03 18:56

> Har du nogen grunde hvorfor det skal være C55??
>
> Jørgen

har haft begge modeller......m50 mangler polyfoniske ringetoner.......og er
en del større.......

......ellers kan de jo stort set det samme

/Frank

Fra : Frank

Dato : 04-03-03 20:10

On Tue, 4 Mar 2003 18:56:11 +0100, "dj" <kjeldsen66@hotmail.com>
wrote:

>har haft begge modeller......m50 mangler polyfoniske ringetoner.......og er
>en del større.......
>
>.....ellers kan de jo stort set det samme

Og hvis jeg ikke husker helt galt så mangler M50 også lommeregneren,
men selvfølig hvis man ikke bruger den slags, er det jo ligegyldigt!

Hilsen
Frank W.

Fra : BRIAN NIELSEN

Dato : 04-03-03 20:29

Hvordan er ordbogen hos Siemens?

Jeg har altid haft Nokia og synes rigtig godt om deres menu, hvordan er den
hos Siemens?

Fra : h8722

Dato : 04-03-03 21:26

Hej...det hedder Intelligent Tekst (T9) og jeg mener at have læst at det er
på sammen måde som Nokia´s.......men jeg er
ikk helt sikker, da jeg ikke har købt min siemens inu.

MVH
H8722

Fra : Janus Olsen

Dato : 04-03-03 21:33

Hej
Det er næsten på samme måde, bortset fra at du skal venne dig til at
mellemrummet ligger på 1'eren, og . og , ligger på 0, svjh.
MVH Janus Olsen

Fra : Thomas J.

Dato : 04-03-03 23:12

Jeg ville uden tvivl foretrække en Motorola telefon fremfor en Siemens.

Min erfaring med motorola (har haft 2 motorola mobiler af i alt tre
mobiltelefoner) er, at der er kælet for detaljen. Jeg har lige siden jeg
skiftede væk fra min motorola CD930 savnet mange af dens finesser. Her
tænker jeg f.eks. på en diktafon, som jeg personligt altid vil foretrække
fremfor lommeregner. En anden væsentlig ting er dens tastaturlås, som der så
vidt jeg ikke er så udbredt. (Telefonlås er som tastaturlås, men for at
kunne bruge telefonen til noget skal du indtaste en fire-cifret pinkode.

Samtidig er det også værd at bemærke, at Motorola telefoner generelt har
meget få fejl. En ting jeg selv har kunnet konstatere, men som chefen for
Motorola også fremhæver i en artikel i nyeste Telmore magasin (Mobile Update
nr. 3) http://www.telmore.dk/pdf/MobileUpdate_3_03.pdf

MVH
Thomas J.