Leveres S55 med datakabel?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-03-03 14:13

Jeg har lige i dag modtaget min Siemens S55. Kanon fed telefon på alle
punkter (måske lidt utidssvarende display, men det virker).

Jeg synes at have læst, at der bliver leveret et datakabel med i
pakken som standard. Jeg bestilte sammen med min gode ven ved Telmore,
men der var ikke kabel med i nogen af pakkerne. Skal der det, eller..?

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-03-03 14:20

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pakken som standard. Jeg bestilte sammen med min gode ven ved Telmore,
> men der var ikke kabel med i nogen af pakkerne. Skal der det, eller..?

I de danske S55 salgspakker, medfølger hverken datakabel eller kamera!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-03-03 14:54

On Mon, 3 Mar 2003 14:20:13 +0100, "Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk>
wrote:

>I de danske S55 salgspakker, medfølger hverken datakabel eller kamera!

Finno. Så fik vi lige det slået på plads.

Kan man selv software opgradere over IrDA?

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-03-03 15:08

> Kan man selv software opgradere over IrDA?

Nej! Det kan kun lade sig gøre ved hjælp af et datakabel!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : *trads*

Dato : 03-03-03 16:28

> I de danske S55 salgspakker, medfølger hverken datakabel eller kamera!

Jeg købte min i El-Giganten MED kabel for 2495kr.

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-03-03 16:54

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte min i El-Giganten MED kabel for 2495kr.

Så er den uden tvivl ikke beregnet til det danske marked!
Inden lanceringen af S55 meldte Siemens ud, at salgspaken ville indeholde
datakabel og kamera!
Sådan endte det bare ikke.
Ifølge Siemens selv, indeholder den danske salgspakke af S55'eren ikke
datakabel.
Så vidt jeg er informeret, indeholder de tyske og de engelske salgspakker
til gengæld både kamera og datakabel.

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-03-03 23:15

Hej

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote:

>I de danske S55 salgspakker, medfølger hverken datakabel eller kamera!

Ja, jeg har også fået sådan en sag idag, og ud over manglende datakabel,
så mangler der sandelig også ringetoner ! - i henhold til Siemens
datainfo skal det være 38 ringetoner, plus nogle stykker mere til andre
formål, men jeg kan nu ikke finde mere end en halv snes stykker, og
ingen af dem kan f.eks. bruges til SMS varning ! - Der kan hentes
oceaner af "ringetoner" på nettet, men tilsyneladende ikke nogle
'rigtige' ringetoner, dvs. sådan nogen som man bruge for et halvt år
siden....

--
M.v.h. Ole®

Fra : *trads*

Dato : 03-03-03 23:30

" Der kan hentes
> oceaner af "ringetoner" på nettet, men tilsyneladende ikke nogle
> 'rigtige' ringetoner, dvs. sådan nogen som man bruge for et halvt år
> siden....

Jow jow
Her : http://www.siemens-s55.de/ringtones/
Men det kræver et kabel

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-03-03 18:03

On Mon, 3 Mar 2003 23:30:28 +0100, "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk>
wrote:

>Her : http://www.siemens-s55.de/ringtones/
>Men det kræver et kabel

Ævl. En IrDA port i en laptop el.lign. kan gøre det. Har ført masser
af stads over til min den vej igennem. Også sync med Outlook.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-03-03 08:27

On Tue, 04 Mar 2003 18:02:46 +0100, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Ævl. En IrDA port i en laptop el.lign. kan gøre det. Har ført masser
>af stads over til min den vej igennem. Også sync med Outlook.

Og min overbo fik i aftes Bluetooth til at virke i forbindelse med
sync.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925