Batteri i Nokia 6610
Fra : Stefan Nielsen

Dato : 02-03-03 21:35

Hej NG,

Jeg er ejer af en Nokia 6610 som jeg egentligt er meget glad for. Mit
spørgsmål går dog på om der findes andre derude som også syntes at telefonen
alt for hurtigt skal lades op. Bruger man telefonen suges batteriet i løbet
af ingen tid, er det bare min telefon som har et problem eller har andre
samme erfaringer ??

/Stefan Nielsen

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-03-03 01:18

Min´løber en uges tid hvis jeg ikke bruger den for vildt. men den kan også
tappes på en fire-fem timer hvis jeg hører radio på lydstyrke sym med
mikrofon. så det er vist alt efter hvordan du bruger den.
--
Jesper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-03-03 13:50

"Stefan Nielsen" skrev i en meddelelse
> [...]
løbet
> af ingen tid, er det bare min telefon som har et problem eller har andre

Tja, det er vel som man tager det. Hvad anser du som "ingen tid"? Min holder
3-5 dage nu, selvom jeg stadig engang imellem lige tager nogle halve timer
med f.eks Prince of Persia......
Husk at radioen sluger rimelig meget strøm - især på højttaleren!

Du har haft opladet og afladet batteriet en 2-3 gange siden du har købt den,
ikk'? På min første opladning holdt den kun lidt over én dag, næste
opladning lidt længere.

Hygge...
Daniel

Fra : Morten Bjørn

Dato : 31-03-03 16:57

Hvor henter du Prince of Persia ???

MVH morten

Fra : Christian Lindschou ~

Dato : 03-04-03 20:49

Kan det have noget at gøre med den Første Opladning. Der jo helst skal være
en del timer... (hvor mange? over 10?)

mvh

Christian