Et kort spørgsmål... :-)
Fra : Jean

Dato : 02-03-03 18:27

Kan man opgradere softwaren i en Nokia 3310, fx en version 4.04 til den
nyeste software (så man kan upgradere til Nokia 3315) med et datakabel?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-03 18:46

Jean skrev:

>Kan man opgradere softwaren i en Nokia 3310, fx en version 4.04 til den
>nyeste software (så man kan upgradere til Nokia 3315) med et datakabel?

Et kort svar:

Nej.

PS! Det er smartere, at skrive en sigende overskrift, fx. "Kan man
opdatere Nokia-telefoner med datakabel?", i stedet for sådan en
overskrift du har brugt (der ikke siger noget om hvad indlægget
handler om).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : jan

Dato : 02-03-03 19:02

Hej
Da jeg har problemer med at opgradere min nokia 3310 SW 5,13 til 5,57 så er
det måske også fordi at det ikke kan lade sig gøre.
hvor kan man læse om hvilke software der kan erstattes med andre.
på forhånd tak

Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-03 19:05

jan skrev:

>Da jeg har problemer med at opgradere min nokia 3310 SW 5,13 til 5,57 så er
>det måske også fordi at det ikke kan lade sig gøre.

Det kræver version 5.45 eller nyere.

PS! Skriv venligst under det du svarer på (som jeg har gjort).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jean

Dato : 02-03-03 19:33