Ericsson T65
Fra : GateKeeper

Dato : 02-03-03 11:06

Jeg har lige købt en Ericsson T65. Virker også fint, men jeg kan ikke lige
finde et sted hvor der står, hvordan man skriver tal og specielle tegn i en
SMS.(?_#% osv osv). Jeg vil da gætte på, det vil kunne lade sig gøre. Har
kigget i manualen. Der står ikke noget Kunne I evt. hjælpe mig her?

- GateKeeper -

Fra : Søren Blom

Dato : 02-03-03 11:12

"GateKeeper" <plu2@ofir.dk> skrev
> Kunne I evt. hjælpe mig her?

Ja, tryk på den blå knap over 1 tallet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : GateKeeper

Dato : 02-03-03 11:52

> Ja, tryk på den blå knap over 1 tallet.

Super, thx

- GateKeeper -

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 02-03-03 20:10

> Jeg har lige købt en Ericsson T65. Virker også fint, men jeg kan ikke lige
> finde et sted hvor der står, hvordan man skriver tal og specielle tegn i en
> SMS.(?_#% osv osv).

Ud over "den blå knap" som Søren omtaler, er tegnene også "gemt" under
#-tasten, første tegne er '.', og du kan få andre tegn frem ved at
"bladre", som når du vælger ord i T9-mode (pil op/ned).

Tal skriver du ved at holde den aktuelle tast nede i et par sekunder.

M.v.h.
Thomas

Fra : GateKeeper

Dato : 02-03-03 22:44

Hold da op, det bliver jo nemmere og nemmere, og mere og mere logisk

takker igen...

- GateKeeper -