MSI dongle
Fra : Zalasta

Dato : 28-02-03 14:54

Hvordan får jeg pcsuite til at virker med subject?

Fra : Zalasta

Dato : 28-02-03 14:57

computeren kan godt finde mobilen men når jeg åbner pcsuite kan siger den at
den ikke kan connecte.
Hvordan connecter man?

Fra : JMo.

Dato : 28-02-03 18:26

> computeren kan godt finde mobilen men når jeg åbner pcsuite kan siger
> den at den ikke kan connecte.

PC Suite har det meget svært med bluetooth-moduler der ikke bruger
DigiAnswer chipset. MSI bruger (svjh) CSR, ligesom de fleste andre, og det
kan PC Suite ikke li'.

Den eneste DigiAnswer baserede BT jeg lige kan komme i tanke om er Sockets
PC-Card/CF-card - som så også har fået "Nokia OK" stempel på pakken.

Fra : Zalasta

Dato : 01-03-03 12:55

gider du oversætte det til dansk, sådan at jeg ved havd jeg skal købe

Fra : JMo.

Dato : 01-03-03 13:02

> gider du oversætte det til dansk, sådan at jeg ved havd jeg skal købe

Hvis du gider at lære at citere, så ja...

( http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html )

> "JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message

- Hvis du kan bruge PC-Card eller CF-card, så skal du lede efter Sockets
produkter.

http://www.socketcom.com/product/bluetooth.asp

Fra : Zalasta

Dato : 02-03-03 10:19

Hvad så hvis man kun kan bruge pcikort eller usb, firewire

Fra : JMo.

Dato : 02-03-03 13:53

> Hvad så hvis man kun kan bruge pcikort eller usb, firewire

Så er man på den...

Alternativt ku' man gå på jagt efter en PC-Card -> PCI adaptor

PS: Hvordan gik det med:

Fra : Zalasta

Dato : 28-02-03 14:57

det er i øvrigt en 7650