Display til 3310 søges PLZ HLP
Fra : The Great Dane

Dato : 27-02-03 15:40

Mit display er i udu, kan nogle hjælpe med hvor jeg evt kan købe et nyt os
selv skifte det eller få det gjort .....

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 27-02-03 16:05

www.modify.dk

Fra : The Great Dane

Dato : 27-02-03 16:17

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <trabjerg@modify.dk> wrote in news:b3l9dv$fv4$1
@sunsite.dk:

> www.modify.dk

Til den pris ka jeg ligeså godt købe en ny tlf.

Fra : Jonas Levring

Dato : 27-02-03 19:06

> Til den pris ka jeg ligeså godt købe en ny tlf.

Tjaa.. det er desværre prisen :( - jeg har selv undersøgt det tidligere, og
kom frem til det samme.. måske skal man evt. finde en brugt til næsten ingen
penge, og så tage display fra den ?!

/Jonas Levring

Fra : The Great Dane

Dato : 27-02-03 19:10

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> wrote in

> [...]
> tidligere, og kom frem til det samme.. måske skal man evt. finde en
> brugt til næsten ingen penge, og så tage display fra den ?!

Har ellers hørt om priser på 130 til 150 kr

Fra : Thomas

Dato : 27-02-03 21:24

Kontakt mig på mail, jeg har dem til 150.- originale.

mvh Thomas