Nokia 3310 >>SIM-kort mislykedes<<??
Fra : Zwam

Dato : 26-02-03 22:28

Hej! Jeg har en Nokia 3310, men når jeg starter den og taster koden itl den
siger den at "Registrering af SIM-kort mislykkedes" Hvad betyder dette??

Der er ikke sim-lås på!

På forhånd tak

David

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-02-03 22:41

"Zwam" <dm@esenet.dk> wrote in message
> Hej! Jeg har en Nokia 3310, men når jeg starter den og taster koden itl
den
> siger den at "Registrering af SIM-kort mislykkedes" Hvad betyder dette??

At abonnementet er spæret,
at abonnementet er opsagt,
at telefonen er meldt stjålet
eller at kortet er blevet defekt.

Hvis telefonen virker med et andet kort skal du kontakte dit teleselskab.
Ellers bør du nok aflevere den til politiet.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fra : Allan Knudsen

Dato : 27-02-03 10:16

> "Zwam" <dm@esenet.dk> wrote in message
> den

Hvor gammelt er sim kortet. Ældre sim kort køre med en anden spænding end
de nye. Det kan være problemet.
Hvis du kontakter din forhandler laver han sikkert et nyt kort til dig.

www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-02-03 10:54

Allan Knudsen skrev:

>Hvor gammelt er sim kortet. Ældre sim kort køre med en anden spænding end
>de nye. Det kan være problemet.
>Hvis du kontakter din forhandler laver han sikkert et nyt kort til dig.

Det er en anden fejlbesked der kommer, hvis man sætter et 5v-kort i en
telefon der kun understøtter 3v-kort.

PS! Klik venligst reply ud for det indlæg du svarer på.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Zwam

Dato : 27-02-03 10:50

Tak for svarene!

Jeg tror jeg har fundet ud af hvad problemet er - nemlig at abonnementet er
spæret. Den virker nemlig fint nok når jeg starter den, men den vil bare
ikke finde nogen forbindelse.

Den er iøvrigt ikke stjålet - Det er nemlig en kammerats telefon, som jeg
skulle hjælpe ham med at pille sim-låsen af.

Men takker alligevel.

David