Datakabel til Ericsson T65
Fra : Thomas Gulholm

Dato : 26-02-03 19:15

Hejsa...

Jeg overvejer at købet subj. T.hansen har noget der heder "USB kabel +
Fone Data" til 349 kr. Jeg skal primært bruge kablet til at redigere
og/eller synkronisere telefonens indhold (gemte data). Kan nævnte kabel
bruges til det - både med hensyn til telefonbogen OG kalenderen? Nogle
erfaringer? Skal jeg evt. vælge et andet kabel (fra en anden forhandler)?

M.v.h.
Thomas

Fra : Ole

Dato : 26-02-03 21:34

Det virker fint for mig, med fonesuite software og outlook, der er lidt
småsnags feks hvis man i outlook laver en hændelse der strækker sig over
flere dage, skal man lave den for en dag af gangen, ellers står den kun på
dag 1 i telf. Redigering af telfbog virker OK. Der er yderligere
ladersoftware, så telf kan lade via USB

Ole

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 27-02-03 13:42

Ole wrote:
> [...]
> flere dage, skal man lave den for en dag af gangen, ellers står den kun på
> dag 1 i telf. Redigering af telfbog virker OK. Der er yderligere

Takker... det lyder som om at jeg skal have sådan et... jeg kom dog lige
til at tænke på; får man nogle "ekstra features" ved at købe et
originalt Ericsson kabel, eller er det bare navnet?

Er der forresten nogen der ved hvad et originalt kabel koster?

M.v.h.
Thomas

Fra : Exhaust

Dato : 28-02-03 15:26

Hej...

Jeg har selv købt den kabel fra T-hansen til min T65, jeg bruger dog
ikke det software der følger med, da jeg syntes det ikke virker 100%.
Jeg bruger noget der hedder: XTNDConnect PC <-- Det er gratis, fandt
det på ericssons hjemmeside.

Hilsen
Finn