Hjælp med opsætning
Fra : Twixi

Dato : 26-02-03 12:04

Hej!
Jeg har virkelig fået mig et problem som jeg håber at en her måske kan
hjælpe mig med.
Min mand kører lastbil og vil derfor gerne have en bærbar pc med internet
opkobling.
Han har fået den bærbare, og et usb kabel, en Siemens c55 tlf. med gprs, og
et gprs abbonnement ved TDC. Jeg har fået alt installeret, og sat tlf. til
at køre med gprs, men det virker ikke!!!! den vil ikke koble op til nettet.
Skulle der være en barmhjertig sjæl som evt. kan hjælpe mig.
Hvis du vil have at jeg kommer forbi med den, så vil jeg lige sige at jeg
bor i Kruså... Bare sådan at jeg ikke skal evt. til Kbh. ell. lign.
På forhånd tak
Kirsten Olsen

--
Kunne du tænke dig en ekstra indkomst uden økonomisk risiko?
Tjek http://www.flp.dk/twixi/

Fra : Stefan

Dato : 26-02-03 14:55

Har du tastet *99# på mobilen for at aktivere GPRS abonnementet? TDC
har en tendes til at glemme at fortælle om den lille detalje...

Fra : Twixi

Dato : 26-02-03 22:22

Ja, det har jeg :(
Hilsen Kirsten

Stefan wrote:
> Har du tastet *99# på mobilen for at aktivere GPRS abonnementet? TDC
> har en tendes til at glemme at fortælle om den lille detalje...

--