6510 radio problem
Fra : PHK

Dato : 26-02-03 11:41

Jeg kan ikke finde en vigtig funktion på min radio ...øhhh telefon 6510.

Hvordan resetter man en kanal/frekvens, så radioen ikke cykler hen over
denne kanal når man trykker "næste kanal"?

Skide irriterende at skulle trykke en 7-8 gange hen over nogle kanaler man
ikke bruger.

--
_
|_|

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 27-02-03 14:57

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke finde en vigtig funktion på min radio ...øhhh telefon 6510.
>
> Hvordan resetter man en kanal/frekvens, så radioen ikke cykler hen over
> denne kanal når man trykker "næste kanal"?

Jeg tror kun du kan gøre dette ved at gendanne fabriksindstillingerne - du
finder det inde under menuen Indstillinger, nok som det nederste punkt.
Bemærk du mister alt andet samtidig, så husk at kopier alle telefonnumre
over på simkortet først.

Der er også en anden mulighed. Jeg høre mest Voice og P3 - men efter en
rejse var der kommet fire andre. Derfor lagde jeg bare Voice ind på plads 1,
3 og 5 og P3 ind på plads 2, 4 og 6 - ski'e smart :)

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php?action=upload

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-02-03 21:46

"Peter Skjelbo, eaid.dk" skrev i en meddelelse

> [...]
> finder det inde under menuen Indstillinger, nok som det nederste punkt.
> Bemærk du mister alt andet samtidig, så husk at kopier alle telefonnumre

Det tror jeg ikke virker! På min 6610 gør den intet ved radiokanaler,
telefonnumre, beskeder, javaprogs o.lign. når man resetter til
fabriksindstilingerne... Det eneste den sletter er operatørlogoet, og så
sætter den selvfølgelig diverse indstillinger tilbage til standard.

På 6610'eren vælger du en radiokanal, trykker valg og så "slet kanal". Det
kan man ikke på 6510?

Hygge...
Daniel

Fra : PHK

Dato : 01-03-03 21:19

"Daniel Alstrup" <daniel.alstrupNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> På 6610'eren vælger du en radiokanal, trykker valg og så "slet kanal". Det
> kan man ikke på 6510?

Korrekt!

--
_