R600 -> sms-symbol blinker
Fra : Bent Grin

Dato : 25-02-03 19:23

Jeg har en R600 hvor meddelelsessymbolet står og blinker. Underligt nok er
der ikke kommet nogen nye beskeder og der er heller ikke nogen
talemeddelelser. Manualen siger intet om dette.

Nogen gode bud?

--
Mvh Bent

Fjern "REMOVEBENT" fra min emailadresse!

(Formerly known as Benno88)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-03 19:25

Bent Grin skrev:

>Jeg har en R600 hvor meddelelsessymbolet står og blinker. Underligt nok er
>der ikke kommet nogen nye beskeder og der er heller ikke nogen
>talemeddelelser. Manualen siger intet om dette.

Har du Orange? Prøv at aflytte din telefonsvarer. Orange benytter (som
de eneste herhjemme, så vidt jeg ved) den 'rigtige' måde at fortælle
telefonen, at der er besked på telefonsvareren, det kan være R600eren
vælger at vise det sådan.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-03 19:29

Lasse Hedegaard skrev:

>Prøv at aflytte din telefonsvarer.

Whops, der var jeg åbenbart lidt hurtig - du skriver, at der ikke er
nye talemeddelelser.

Har du måske fyldt SMS-hukommelsen op? Prøv at slette en besked - et
blinkende brev kan betyde, at der er SMSer der venter på at 'komme
til' - og telefonen holder dem tilbage, da der mangler plads.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bent Grin

Dato : 25-02-03 19:34

Hej Lasse,
> [...]

Det havde jeg jo gjort...

> Whops, der var jeg åbenbart lidt hurtig - du skriver, at der ikke er
> nye talemeddelelser.

Hehe!

> Har du måske fyldt SMS-hukommelsen op? Prøv at slette en besked - et
> blinkende brev kan betyde, at der er SMSer der venter på at 'komme
> til' - og telefonen holder dem tilbage, da der mangler plads.

Jeg prøvede - inden jeg oprettede denne tråd - at slette en besked. Åbenbart
skelner den mellem de beskeder der gemmes på sim'et og dem der blot ligger i
telefonen (eller sådan noget...). Nu slettede jeg så en af dem på SIM-kortet
og vupti: den blinker ikke mere. Men der var ikke nogen ventende beskeder.

Tusinde tak for hjælpen!

Mvh Bent