Er det her en teknikgruppe?
Fra : Carsten Riis

Dato : 25-02-03 16:39

hej alle

nu er jeg ikke særlig aktiv skribent her i gruppen, men læser med på
sidelinjen.

Jeg har lagt mærke til, at der kommer en hel del spørgsmål til
abonnementer og hvad det bedst kan betale sig for en selv.

Det kan godt være, at det bare er mig: men hører den slags spørgsmål
hjemme i en gruppe under dk.teknik.*-hierakiet?

Ville det ikke være smartere, at lægge abonnements-spørgsmål under
dk.forbruger.*-hierakiet eller sådan noget?

Jeg har desværre ikke selv overskud til at sammensætte et OTD og følge
det til dørs, men har andre lyst, så vil jeg da stemme for en gruppe,
der udelukkende beskæftiger sig med abonnementer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-02-03 16:55

Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote in news:3E5B8DFF.764E333C@carben.dk

> Ville det ikke være smartere, at lægge abonnements-spørgsmål under
> dk.forbruger.*-hierakiet eller sådan noget?

Hierakimæssigt : jo

Jeg synes dog ikke det betyder noget, der er en fin balance mellem
teknik og abonnement snak herinde. Jeg synes ikke nogen af dem
drukner.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-03 17:54

Carsten Riis skrev:

>Det kan godt være, at det bare er mig: men hører den slags spørgsmål
>hjemme i en gruppe under dk.teknik.*-hierakiet?

Ja, det kan det sagtens - det kommer an på hvad der står i gruppens
fundats:

2. Beskrivelse:
Mobiltelefoni af alle slags.

3. Fundats:
Alt om mobiltelefoni, telefoner og operatører.

>Ville det ikke være smartere, at lægge abonnements-spørgsmål under
>dk.forbruger.*-hierakiet eller sådan noget?

Tja, jeg ser ikke grund til at opdele gruppen mere.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-02-03 15:21

> [...]

> 3. Fundats:
> Alt om mobiltelefoni, telefoner og operatører.

> Tja, jeg ser ikke grund til at opdele gruppen mere.

Tyskerne har godt nok deres mobilgruppe opdelt i news:de.comm.technik.mobil
og news:de.comm.anbieter.mobil.

Førstnævnte er mest til tekniske spørgsmål, og den sidstnævnte til priser
abonnementsforhold m.v. Der er mest liv i sidstnævnte, hvor der også af
og til dukker nogle tekniske spørgsmål op.

Jeg synes at det kører fint i news:dk.teknik.telefoni.mobil med hensyn til
at have både abonnements-spørgsmål og teknik i den samme gruppe. Husk
at der er 15-16 gange så mange tyskere som danskere, og at bl.a. østrigere
og svejtsere også ofte deltager i news:de.comm.technik.mobil og

Claus