Vibrator i 3410??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-02-03 13:02

Hvordan dælen får man vibratoren slået til på en 3410,
så den vibrerer når der kommer en sms???

Mvh Henrik

Fra : IcEmAn

Dato : 25-02-03 17:06

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan dælen får man vibratoren slået til på en 3410,
> så den vibrerer når der kommer en sms???

Indstillinger > toneindstillinger > Vibrationssignal > til/fra......!

Fra : Henrik Andersen

Dato : 26-02-03 10:57

Takker, det hjalp...

MEN hvordan får man den sp til at vibrere i lommen når
den ringer mens den er på lydløs??

Mvh Henrik

Fra : IcEmAn

Dato : 26-02-03 18:49

> Takker, det hjalp...
>
> MEN hvordan får man den sp til at vibrere i lommen når
> den ringer mens den er på lydløs??

Profiler > Lydløs > tilpas > vibrationssignal > til/fra

Fra : Henrik Andersen

Dato : 27-02-03 20:13

Takker, det er SMUKT

Fra : IcEmAn

Dato : 27-02-03 23:26

> Takker, det er SMUKT

Det var så lidt.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-02-03 10:17

Lige en ting mere....

Har hørt at der er Tids styrede profiler, men kan ikke
finde noget om det i manualen, nogen der ved noget??

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 28-02-03 12:39

"Henrik Andersen" skrev i en meddelelse
> Har hørt at der er Tids styrede profiler, men kan ikke
> finde noget om det i manualen, nogen der ved noget??

Nu ved jeg ikke lige om der er tidsstyrede profiler i en 3410, de er ikke
nævnt på Nokias hjemmeside. Men det fungerer på den måde at man vælger
profilen og vælger så det tidspunkt den skal ophøre igen (vender så tilbage
til den profil man havde før).

Hygge...

Fra : IcEmAn

Dato : 28-02-03 15:28

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lige en ting mere....
>
> Har hørt at der er Tids styrede profiler, men kan ikke
> finde noget om det i manualen, nogen der ved noget??

Det har jeg nu ikke set nogen steder man kunne gøre det, så
her kan jeg desværre ikke hjælpe dig.... !!

Fra : Henrik Andersen \(Si~

Dato : 28-02-03 15:38

Det er i orden, men tak for alt det du allerede har hjulpet med