Hej
Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote:
>> Er det ikke kun, hvis det er et firma der har selve konto
>> manageren?? Der er vel mange børnefamilier med mere, som vil
>> bruge konto manager.. Så vidt jeg ved, må firmaerne ikke få vist
>> alle cifrene, som medarbejderne ringer op til.. Kun de første
>> 4.. Så det du siger, gælder vel kun firmaerne.
>Men det er nu nemmere at have et system til alle kunder :)
Det er nemlig rigtigt ! - Og lad os endeligt blive fri for 117
forskellige muligheder for ditten og datten. Det er netop een af
Telmore's store fordele med eet simpelt og enkelt produkt som alle kan
forstå.
Når det er sagt kunne jeg nu også godt tænke mig muligheden for at det
hele er muligt fra Kontomanager systemet, incl. at se den enkelte
tilknyttede telefons "Uddybede" forbrug, så man i praksis slet ikke
behøvede at komme på den enkelte telefons konto. - Ok, jeg kan sagtens
leve med systemet som det er nu, det fungerer fint. - Men, måske man
hen af vejen (som FR også er inde på) kunne lave muligheden ! - Det
kunne jo laves som et "frivilligt tilvalg" hvor den enkelte tilknyttede
telefon skulle acceptere det ! - Jeg kan levende forestille mig
problemer nogle steder i de små hjem hvor fruen måske ikke er
interesseret i at manden kan se hvilke numre hun har ringet til, og ikke
mindst hvor længe
samme problem kunne nok opstå med ungerne, for
ikke at nævne problemet med erhvervskunder og de regler der gælder dér
omkring synlighed af numre der er foretaget opkald til.
Men ved at lave muligheden som et frivillgt tilvalg ville man formentlig
kunne tilfredstille både erhvervskunder og privatkunder, og stadig med
bare eet system. - Om der så stadig er nogle juridiske problemer i det,
skal jeg ikke gøre mig klog på.
--
M.v.h. Ole®