Dioder til 3310
Fra : [8000]Gul

Dato : 24-02-03 09:21

Jeg overvejer at skifte mine dioder til blå eller hvide. Er der en der kan
fortælle mig hvor mange mcd de nye dioder skal være på? Har kigget et par
steder, men kan ikke lige finde ud af hvad de oprindelige grønne er på.

Fra : Allan Knudsen

Dato : 24-02-03 10:10

"[8000]Gul" <powerrangers@påkabel.dk> wrote in

> Jeg overvejer at skifte mine dioder til blå eller hvide. Er der en der
> kan fortælle mig hvor mange mcd de nye dioder skal være på?

Jeg ved ikke hvor mange mcd de SKAL være på, men jeg har monteret en del
blå dioder som var på 56 mcd og det giver et flot resultat.

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->