CBB til håndvasken.
Fra : Fischer

Dato : 24-02-03 08:58

Flere her i gruppen har klaget over at CBB har lukket deres nummer efter 6
måneder uden advarsel. Nu skynder CBB sig til håndvasken.

Direktør Teddy Søgaard Pedersen, CBB udtaler sig om lukningerne:
"Og de fik vi en masse ballade med, for kunderne blev sure over, at vi havde
lukket deres mobilnummer. Vi sendte dem inden en SMS, men typisk havde de
ikke deres telefon tændt, derfor mente de ikke at de havde modtaget
SMS-beskeden."

Kilde: http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4396&sid=1

Hvad med om CBB gav deres kunder en mulighed for at se hvornår de sidst har
indbetalt penge?
Og evt. en advarsel pr. E-mail?
Ikke godt nok CBB!

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Ulrik

Dato : 24-02-03 16:31

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ikke godt nok CBB!
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Jamen det er jo skønt! De får mig kraftigt til at overveje at skifte til
Telmore inden næste optankning hos CBB.

Dengang jeg blev overtalt til at flytte mit nummer til CBB var der ingen der
sagde, at de *ikke* var interesseret i "trykheds-kunder". Tværtimod!

Som direktøren fra CBB selv udtaler lukker man kunder der ikke har optanket
i 6 mdr - det stå i deres abonnementsbetingelser... men der står altså også
at man vil modtage TO (2) sms'er når det er ved at være tid!
Dem har jeg ALDRIG set i min tid som CBB-kunde (siden nov 2001).

Og ja, som Fischer skriver: hvad med noget indbetalingsstatus på CBB's
hjemmeside... man kan jo kun se en måned tilbage nu!!! Det er sgu' for lavt!
Man har jo ikke en ærlig chance for at holde styr på de 6 mdr., hvis man
ikke går og gemmer dankort-bilag m.m.

/U