P800 - kan ikke surfe eller hente mails.
Fra : KGB

Dato : 22-02-03 15:15

Har spurgt nogle personligt. Men vil også lige spørge i forumet.

Er der NOGEN der kan få sin P800 til at hente mails og surfe på nettet -
uden! brug af GPRS ??

Jeg kan ikke (sic!).

Abb.: Telmore.
Mail: Cyber.
Nettilslutning TDC - via Cybercity. (35-10-00-00)

Det er i nettilslutningen der må gå noget galt. For da jeg hentede mails via
min PC- DSL-abb, så var der ingen probl., så mailkonfig. er ok.

Telefonabb. fejler heller ikke noget - kan godt surfe og hente mails med
andre telefonmodeller (R520) med samme simkort.

(Fejl den kommer med: "Ingen Rute tilgængelig (IPv6)") - Sagen er den, at
IPv6 ikke eksisterer, så mon ikke der er en softwarefejl et sted ??

Nogen der tror de kan hjælpe??

PS: Hvis I hellere vil svare direkte via mail er det også i orden

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Fischer

Dato : 22-02-03 16:15

> Abb.: Telmore.
> Mail: Cyber.
> Nettilslutning TDC - via Cybercity. (35-10-00-00)

Har ikke en P800, men det ville undre mig om SE sender en SW-version ud hvor
en så vital del ikke fungerer.

To forslag:

1. Er der åbnet for mobil adgang på dit CyberCity internet-abonnement?
Check også om du skal bruge et specielt opkaldsnummer fra en mobil.

2. Nogen gange kan der være problemer med DNS-opslag ved mobile opkald. Det
kan derfor være en god idé at bruge IP-numrene på dine mail-servere frem for
server-navne.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : KGB

Dato : 22-02-03 21:08

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har ikke en P800, men det ville undre mig om SE sender en SW-version ud
hvor
> en så vital del ikke fungerer.
>
> To forslag:

Både 1&2 har jeg styr på. Som jeg også skrev, så er der ingen problemer med
at gå på internettet med samme oplysninger fra andre telefoner - bl.a. R520.
Men ellers tak for forslaget.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB