CeBit
Fra : Møgelmose

Dato : 17-03-01 19:21

Nogen der skal til CeBit ?
Nokia kommer med alle deres nye modeller OGSÅ den nye med farveskærm osv.
Min storebror skal der ned (firmaet betaler) i en uge så han går rigtig og
driller
og så sidder man der og må nøjes med alle reportagerne og anmeldelserne ØV

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-03-01 03:46

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>driller
>og så sidder man der og må nøjes med alle reportagerne og anmeldelserne ØV

Jeg skal derned fredag-søndag. Jeg skal poste en rapport, hvis der ikke
allerede er masser af dem til den tid (søndag aften sent).

Peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-03-01 20:52

Jeg kunne komme derned, skolen betaler indgangen (65 D-mark) og skulle så selv
betale rejsen på 330 kr.

Der er også ledige pladser i bussen for uvedkommende, de skal så bare selv
betale indgangen også.

Bussen afgår fra Slagelse Handelsskole torsdag kl. ??

Man er på CeBit hele fredagen og er hjemme igen lørdag morgen kl. 7.00.

Jeg har desværre ikke råd ;o(

/Mikael